Košulje za cijelu regiju

Priča o turskom brandu Tudors, u čijem fokusu je prodaja muških košulja i asesoara, na tržištu ove regije počela je prije svega tri godine, kada je srpska tvrtka BJN dobila prava za širenje mreže u regiji Balkana. Istina, bila je to priča s puno nepoznanica jer je brand Tudors bio mlad, a franšiza se praktički počela razvijati ulaskom na tržište Srbije. Za svega tri godine, tvrtka BJN je razvila zavidnu prodajnu mrežu i brand uvela na nekoliko novih tržišta –prvo Crnu Goru, a ove godine i u Mađarsku, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i nedavno Bugarsku. U nekim od ovih zemalja dali su pojedinačne franšize (Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Hrvatskoj), dok u drugima, mrežu razvijaju samostalno, što je slučaj sa Bugarskom.
– U Bugarskoj namjeravamo otvoriti deset trgovina u narednom razdoblju, mnoge su lokacije već spremne, a pokrit ćemo veće trgovačke centre u Sofiji, a zatim i gradove Plovdiv, Varnu, Staru Zagoru. Formirali smo izuzetne cijene za bugarsko tržište i prodaja je započela fantastično – kaže Bojan Mitić, vlasnik BJN-a.
Kao što je ranije istaknuo, spremni su dati jediničnu (single unit) franšizu ozbiljnim partnerima koji imaju dobru lokaciju. – Dokazali smo da smo pouzdani partneri, te smo dobili dozvolu vlasnika Tudorsa da proširimo maloprodajnu mrežu na ovom području na način koji jamči uspješnu priču. Uglavnom dajemo single unit franšize kada partner nađe dobru lokaciju. Stjecajem okolnosti, do sada otvorene trgovine u Hrvatskoj, Makedoniji i Bosni i Hercegovini – otvorila je jedna osoba – objasnio je Mitić, koji je upravo zbog dobrih rezultata nedavno imenovan za internacionalnog direktora Tudorsa i bit će zadužen za razvoj mreže, uključujući i franšize, dok je BJN, zajedno s internacionalnim odjelom Tudorsa, zadužen za kontrolu svih trgovina izvan Turske.
Mitić objašnjava da su brzo širenje mreže omogućili i vrlo povoljni uvjeti franšizne suradnje. Tudors je, naime, franšiza depozitnog tipa, što znači da partneri plaćaju robu tek po prodaji, a odličan omjer cijene i kvalitete jamči im visoke promete te veliki broj stalnih kupaca.
U Hrvatskoj trenutno rade dvije Tudors trgovine (Zagreb), u BiH jedna (Sarajevo), a u Makedoniji četiri. Mitić kaže da će uskoro u Mađarskoj otvoriti još dvije trgovine u Budimpešti.
Brand je nastao u Turskoj prije nekoliko godina, kao mala obiteljska tvrtka, ali je u izuzetno kratkom razdoblju tvrtka postala poznata diljem Europe i Bliskog istoka. U prethodnom razdoblju nove su trgovine otvorene u Pakistanu, Libanonu, Iraku, a nedavno i u Danskoj.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .