odjeća i obuća

odjeća i obuća | 18.11.2019

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

odjeća i obuća | 24.01.2019

Brže s franšizom

Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.

odjeća i obuća | 19.12.2018

Moda sa sjevera osvaja svijet

LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.

odjeća i obuća | 10.07.2018

Univerzalna moda Zemlje Izlazećeg Sunca

Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.

odjeća i obuća | 14.06.2018

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski lanac prodavaonica obuće, pokreće novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dvije tvrtke.

odjeća i obuća | 31.05.2018

Taktički potez

Military Shop, koncept srbijanske tvrtke Militaria, nastao je prije više od dva desetljeća. Pored razvoja online prodaje taktičke i zaštitne opreme na tržištima u regiji, razvili su i maloprodajnu partnersku mrežu.

odjeća i obuća | 27.05.2018

Franšiza sa stilom

Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.

odjeća i obuća | 14.03.2018

Zlatna godina za Levi’s

Levi Strauss & Co. ove godine planira otvoriti 100 novih trgovina. Optimizam potiču dobri rezultati iz zadnjeg kvartala 2017. godine.

odjeća i obuća | 13.12.2017

Košulje za cijelu regiju

BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.

odjeća i obuća | 31.08.2017

Po svjetskim standardima

U Beogradu su nedavno otvorene dvije redizajnirane trgovine košuljama turskog branda Tudors. Sugestije za novi koncept – došle su i od lokalnog primatelja franšize.

odjeća i obuća | 27.04.2017

Moda sa „sjevera“

Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.

odjeća i obuća | 09.03.2017

Benetton mijenja strategiju

Talijanski modni brand uvodi poboljšanu verziju franšizinga. Što će biti točke oslonca nove strategije?

odjeća i obuća | 14.11.2016

Franšizing u fokusu?

Britanski modni brand Marks & Spencer najavljuje zatvaranje svojih trgovina u 10 zemalja. Franšize ovoga branda, međutim, iznenađujuće dobro posluju.

odjeća i obuća | 23.08.2016

Cortefiel i u Tirani

Španjolski modni brand Cortefiel ima više od 470 trgovina u 35 zemalja, a odnedavno, ponovno i u glavnom gradu Albanije.

odjeća i obuća | 07.06.2016

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN

odjeća i obuća | 04.05.2016

Trgovina kao na platnu

Novi koncept Benetton trgovina On Canvas zaživio je i u Zagrebu. Inovativni izgled trgovina u Hrvatsku je donijela tvrtka Aria, jedan od primatelja ove talijanske modne franšize.

odjeća i obuća | 25.01.2016

Nova šansa za jeans

Tijekom 2015. modni brand Cipo&Baxx otvorio je svega dvije nove trgovine. Da bi poboljšao rezultat, cilja na multibrand trgovine. Franšizni korner je najprigodniji format.

odjeća i obuća | 19.01.2016

Uspješna godina za Conte of Florence

Za modni brand Conte of Florence, koji u Srbiji posluje kao franšiza, prošla je godina bila uspješna i kada je riječ o širenju maloprodajne mreže i ukupnog poslovanja.

odjeća i obuća | 18.01.2016

Luksuz je ekskluzivan

Koliko je franšizing luksuznih modnih brendova zahtjevniji od pokretanja franšize običnih brendova?

2
3
4
5