Sve veća Jumbo mreža

Jumbo u zemljama balkanske regije djeluje u suradnji sa svojim franšiznim partnerima – tvrtkom Veropoulos, koja je zadužena za Makedoniju i Srbiju, te albanskom tvrtkom Kid Zone, članicom investicijske tvrtke Balfin Group, zaduženom za Albaniju, Bosnu i Hercegovinu i teritorij Kosova.
Tvrtka Kid Zone bila je prilično aktivna ove godine te je otvorila nekoliko Jumpo trgovina na teritoriju za koje je zadužena, a posljednja je otvorena početkom prosinca u Banjaluci u Bosni i Hercegovini.
Sljedeće godine planiraju otvoriti dvije nove trgovine u Mostaru i Tuzli.
U prosincu je otvoren i novi Jumbo u Beogradu te sada na tržištu Srbije posluju četiri Jumbo trgovine.
Inače, grčki Jumbo djeluje već tri desetljeća i uglavnom je svoju mrežu širio otvorenjem vlastitih trgovina – u Grčkoj, Cipru, Bugarskoj i Rumunjskoj. Njegov franšizni razvoj započeo je tek 2010. godine kada je potpisan ugovor s Veropoulosom za područje Makedonije. Nakon toga, prema istom načelu, nastavlja širenje u drugim zemljama Balkana, gdje se sada nalazi 14 franšiznih trgovina. Uz igračke, u Jumbo trgovinama može se kupiti i odjeća, dekoracija za dom, uredski pribor te sezonski proizvodi.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.