Više franšiza, veća dobit

YUM! Brands je još koncem 2016. najavio globalnu strategiju po kojoj bi gotovo svi restorani pod brandovima KFC, Pizza Hut i Taco Bell trebali biti u rukama primatelja franšize. Gledajući rezultate s kraja trećeg tromjesečja 2017, strategija se uspješno provodi, budući da 95% restorana posluje u franšiznom sustavu. Primjera radi, 2015. godine 77% lokala bilo je pod franšizom.
Od siječnja do kraja rujna 2017. YUM! je primateljima franšize „prepustio“ 574 restorana, od toga 143 KFC, 245 Pizza Hut i 186 Taco Bell restorana. Treći je kvartal bio osobito uspješan, pošto je 209 restorana, koji su do tada bili i vlasništvu YUM! Brandsa, prešlo na franšizno poslovanje, i to 72 KFC, 46 Pizza Hut i 91 Taco Bell restorana.
Promjene za veći profit
Novi bi poslovni model trebao osigurati neusporedivo veće stope rasta prihoda te profitabilnosti. S povećanjem udjela franšiznih restorana, YUM! Brands, zapravo, cilja na smanjenje vlastitih troškova i kapitalnih investicija te obveza po pitanju najma prostora, dok će, s druge strane, generirati stabilan izvor prihoda od franšiznih naknada, što će dovesti do povećanja profita. Međutim, YUM! Brands, kao davatelj franšize, na ovaj će način biti fokusiran na inovacije i poboljšanje standarda za dobrobit cijele mreže.
Financijski rezultati iz trećeg tromjesečja 2017. pokazuju da je tvrtka za sada na dobrom putu, budući da je postignut rast operativnog profita od 11%, a rast zarade po dionici (EPS, earnings per share) iznosio je 22%. Pored toga, postignut je i rast broja novih restorana, ukupno tri posto.
U igri i AmRest
Među tvrtkama koje su veliki franšizni partneri YUM! Brandsa nalazi se i poljski AmRest Holdings SE, jedan od najvećih operatora restorana neformalnog objedovanja u Središnjoj i Istočnoj Europi. AmRest je, između ostalog, primatelj KFC franšize te ima pravo otvarati restorane ovoga branda u Hrvatskoj. Nedavno je, međutim, najavljeno da će ova poljska tvrtka proširiti teritorij djelovanja te preuzeti 42 KFC restorana – u Francuskoj. Prema posljednjim najavama, AmRest planira otvoriti oko 150 KFC restorana u Francuskoj do kraja 2023.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?