Više za Vapiano

Jochen Halfmann, CEO Vapiana
Kada su u Hamburgu 2002. tri njemačka poduzetnika otvorila prvi Vapiano, fast-casual restoran mediteranske kuhinje, poznat po svježe pripremljenim pastama i pizzama, sigurno nisu ni slutili da će danas pod ovim brandom poslovati više od 200 restorana. Osim toga, mreža je odavno "nadmašila" granice Njemačke, tako da se Vapiano može naći u još 30 zemalja širom svijeta, gdje uglavnom djeluje kroz franšizu. Kao što je nedavno najavljeno iz sjedišta tvrtke, ekspanzija se nastavlja i u narednim godinama, a prema najnovijoj razvojnoj strategiji do 2020. godine u mreži bi trebalo biti do 330 restorana. – Dugoročno, na našim glavnim tržištima – Europi, Bliskom istoku i Južnoj Americi – postoji potencijal za 800 do 900 restorana – kaže CEO Vapiana Jochen Halfmann. – Željeli bismo prije svega postići organski rast, no, ako se pojavi potreba, oslonit ćemo se i na "joint venture" i na davanje franšize za ulazak na nova tržišta – dodaje Halfmann.
Tijekom 2017. godine Vapiano je otvorio 27 novih restorana. Na početku ove, planirana su otvaranja u Londonu (Velika Britanija), Miamiju (SAD) i Dohi (Katar), dok bi do kraja 2018. trebalo biti otvoreno od 30 do 35 novih restorana. Osim toga, Halfmann naglašava da će se tvrtka ove godine usredotočiti na razvoj take-away koncepta. Do sada je tek 35% od ukupnog broja Vapiano restorana imalo ovu uslugu – do kraja 2018. svi bi restorani koji rade pod ovim brandom trebali razviti i ponuditi opciju obroka "za ponijeti".
Tvrtka planira i predstaviti novi format restorana – Mini Vapiano – koji će biti prilagođen lokalima manje površine, ali koji će uz mogućnost naručivanja i preuzimanja obroka, imati i mali broj mjesta za sjedenje. Koncept se već testira na dvije lokacije – u bavarskom gradu Ingolstadtu i glavnom gradu Austrije, Beču, a kako potvrđuje Halfmann, oba Mini Vapiana "premašili su sva očekivanja". Treći Mini Vapiano trebao bi biti otvoren u ožujku 2018. u Chicagu (SAD).
Vapiano je također poznat i u ovoj regiji. U Srbiji posluje od 2009. godine, kada je, kao primatelj development master franšize za sve zemlje bivše Jugoslavije, beogradski poduzetnik Saša Trišić otvorio prvi restoran. Danas Trišić drži tri Vapiana – dva u Srbiji (Beograd), jedan u Bosni i Hercegovini (Sarajevo).
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?