Cammeo stiže u Beograd
Cammeo je već prisutan u 30 gradova u Hrvatskoj i Sloveniji, a svoju mrežu razvija i kroz franšizu – što će biti i slučaj u Beogradu. – No, budući da je Beograd ograničio broj taksi vozila, to znači da će partneri tvrtke Cammeo biti isključivo postojeći samostalni poduzetnici s taksi licencom, s kojima ćemo sklopiti franšizne ugovore. Poput svih primatelja Cammeo franšize, i partneri u Beogradu mogu računati na našu tehničku podršku, uz preuzimanje obveza organiziranja call centra i prodaje usluga, a pogodnost je i što financiranmo i organiziramo nabavu novih vozila. Zauzvrat zadržavamo određeni postotak od poslovanja primatelja franšize – objašnjavaju u tvrtki Cammeo kako, u biti, funkcionira franšizna suradnja.
Davatelj franšize osigurava i moderan softverski sustav zasnovan na GPRS tehnologiji – Taxi Navigator – koji, kako objašnjavaju, olakšava komunikaciju između call centra, taksista i korisnika usluge.
– Taxi Navigator je informacijski sustav za upravljanje taksi poduzećem. Sustav objedinjuje više segmenata – modernu aplikaciju za korisnike iPhone i Android uređaja, call centar, to jest, sustav primanja poziva, dispečiranja vozila i uživo praćenje usluga, ali i mobilnu aplikaciju za vozače te sustav za upravljanje poslovanjem s integrisanim analitičkim i operativnim mogućnostima. Sustav objedinjuje i automatske izveštaje, upravljanje flotom, redovito se ažurira i dopunjuje najnovijim tehnološkim dostignućima – objašnjavaju u ovoj tvrtki.
Taxi Navigator, zapravo, predstavlja know-how Cammea, a njegovu su vrijednost, kako kažu u tvrtki, prepoznale brojne firme – od Njemačke do Katara. Danas ga koristi gotovo 13.000 taksi vozila koja nisu dio Cammeo flote.
– Zbog svoje kvalitete i svih mogućnosti, Taxi Navigator se aktivno prodaje na tržištu. U Srbiji ga već koristi oko tisuću taksista – kažu u tvrtki Cammeo.
Osim ovih pogodnosti, primatelji Cammeo franšize prolaze i kroz obuku, pohađajući Taxi akademiju – obrazovni program koji organizira i u potpunosti financira Cammeo. – Tijekom obuke prijevoznici se pripremaju za posao koji ih očekuje. U izradi našeg programa sudjelovali su stručnjaci za promet i psiholozi kako bi bio prilagođen svakodnevnim izazovima ovog posla – kažu u tvrtki Cammeo.
Zahvaljujući svemu navedenom, vjeruju da poduzetnici koji se pridruže Cammeo sustavu mogu očekivati i veću zaradu, odnosno, povećanje obima posla.
U tvrtki se vode time da taksi usluga treba biti jeftina i kvalitetna. – Telefonom, ili sa samo dva klika, uz pomoć „pametnih“ telefona, klijent naručuje vozilo. Nekoliko minuta kasnije, na adresu dolazi čisto, uredno, pouzdano i novo vozilo, uniformirani vozač otvara vrata i vozi klijenta u željenom pravcu. Plaćanje vožnje, čiju cijenu putem aplikacije unaprijed možete pouzdano znati, možete uraditi u samom vozilu ili pak putem iste aplikacije, bez keša ili kartice na licu mjesta. Ovo je usluga i komfor koju želimo pružiti i Beograđanima – kaže Branko Čučković, direktor Cammeo sustava u Srbiji.
Cammeo je poslovanje započeo 2006. u Rijeci. Četiri godine kasnije otvara i predstavništvo u Osijeku gdje su i počeli razvijati franšizni projekt.

pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?