S jednog na drugi kraj Europe
Prema utvrđenoj razvojnoj strategiji na inozemnim tržištima, Pressto i u Gruziju ulazi preko primatelja master franšize. Ugovor je potpisan s grupom mladih lokalnih poduzetnika koji već imaju iskustva u raznim područjima – financijama, marketingu i ugostiteljstvu, navodi se u priopćenju tvrtke Pressto.
Gruzija je, zapravo, 27. zemlja u kojoj ovaj lanac za njegu tekstila otvara franšizne podružnice. Za sada djeluju tri objekta – sva su tri u glavnom gradu Tbilisiju. Velika centralna praonica od 350 četvornih metara smještena je u komercijalnom dijelu grada i nudi kompletan set usluga, dok u druga dva manja centra mušterije samo ostavljaju odjeću za pranje.
Dolazak lanca u Gruziju smatra se pravom malom "revolucijom" u branši, navodi tvrtka. Do sada, ističu u priopćenju, na ovom tržištu nije bilo praonica s ovakvom reputacijom i ovako širokom i kvalitetnom ponudom usluga čišćenja i pranja tekstila, niti se koristila tehnologija po kojoj se Pressto izdvaja od sličnih sustava. Posebno se ističu čišćenje i održavanje odjeće od kože, budući da je Pressto jedan od rijetkih brandova koji nudi ovu uslugu.
Prema planovima razvoja, primatelji master franšize bi do kraja 2018. trebali otvoriti još tri podružnice u Tbilisiju.
Foto: Pressto/ Osim klasičnih usluga kemijskog čišćenja, Pressto svojim klijentima nudi i niz ekskluzivnih usluga kojima se izdvaja od konkurencije – čišćenje kožne odjeće, obuće, vjenčanica, kaciga i drugih specifičnih predmeta...
Primatelja master franšize Pressto također traži u zemljama ove regije. Željeli bi, zapravo, pronaći jednog primatelja master franšize koji bi bio zadužen za cijelu regiju zemalja bivše Jugoslavije. U tvrtki naglašavaju da bi poželjni partneri bile ozbiljne tvrtke s dovoljno kapitala koje bi dobile ekskluzivno pravo na razvoj branda Pressto na lokalnim tržištima. Primatelj bi master franšize imao obvezu investirati u otvorenje najmanje jedne jedinice (flagshipa), koja bi bila reprezentativna praonica s najvećim brojem Pressto usluga.
pročitajte članke
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.