Pressto
Pressto / Franšizna podružnica u Tbilisiju, glavnom gradu Gruzije
Četvrtak
17.05.2018
Na franšiznoj mapi španjolskog lanca za njegu tekstila Pressto našlo se još jedno tržište – Gruzija. Partnere očekuju i u zemljama ove regije.
 

Prema utvrđenoj razvojnoj strategiji na inozemnim tržištima, Pressto i u Gruziju ulazi preko primatelja master franšize. Ugovor je potpisan s grupom mladih lokalnih poduzetnika koji već imaju iskustva u raznim područjima  financijama, marketingu i ugostiteljstvu, navodi se u priopćenju tvrtke Pressto.

Gruzija je, zapravo, 27. zemlja u kojoj ovaj lanac za njegu tekstila otvara franšizne podružnice. Za sada djeluju tri objekta  sva su tri u glavnom gradu Tbilisiju. Velika centralna praonica od 350 četvornih metara smještena je u komercijalnom dijelu grada i nudi kompletan set usluga, dok u druga dva manja centra mušterije samo ostavljaju odjeću za pranje.

Dolazak lanca u Gruziju smatra se pravom malom "revolucijom" u branši, navodi tvrtka. Do sada, ističu u priopćenju, na ovom tržištu nije bilo praonica s ovakvom reputacijom i ovako širokom i kvalitetnom ponudom usluga čišćenja i pranja tekstila, niti se koristila tehnologija po kojoj se Pressto izdvaja od sličnih sustava. Posebno se ističu čišćenje i održavanje odjeće od kože, budući da je Pressto jedan od rijetkih brandova koji nudi ovu uslugu.

Prema planovima razvoja, primatelji master franšize bi do kraja 2018. trebali otvoriti još tri podružnice u Tbilisiju.

Foto: Pressto/ Osim klasičnih usluga kemijskog čišćenja, Pressto svojim klijentima nudi i niz ekskluzivnih usluga kojima se izdvaja od konkurencije – čišćenje kožne odjeće, obuće, vjenčanica, kaciga i drugih specifičnih predmeta...

Primatelja master franšize Pressto također traži u zemljama ove regije. Željeli bi, zapravo, pronaći jednog primatelja master franšize koji bi bio zadužen za cijelu regiju zemalja bivše Jugoslavije. U tvrtki naglašavaju da bi poželjni partneri bile ozbiljne tvrtke s dovoljno kapitala koje bi dobile ekskluzivno pravo na razvoj branda Pressto na lokalnim tržištima. Primatelj bi master franšize imao obvezu investirati u otvorenje najmanje jedne jedinice (flagshipa), koja bi bila reprezentativna praonica s najvećim brojem Pressto usluga.