Kad se veliki udruže

Ovim ugovorom, naime, španjolska grupacija Telepizza postaje primatelj master franšize američkog nranda Pizza Hut te preuzima razvoj na teritoriju Latinske Amerike (bez Brazila), Kariba, Španjolske, Portugala i Švicarske.
Partnerstvo, koje obje strane opisuju kao "prekretničko", predviđa, zapravo, da Telepizza u narednih 10 godina na ovim teritorijima otvori 1.300 novih Pizza Hut jedinica, odnosno, 2.550 jedinica u narednih 20 godina. Na taj bi način Telepizza postala najveći franšizni partner američke tvrtke (prema broju restorana), dok bi broj jedinica pod Pizza Hut brandom na spomenutim tržištima bio – udvostručen.
– Telepizza je idealan partner – ističe u službenom priopćenju Milind Pant, predsjednik tvrtke Pizza Hut International. Ova španjolska grupacija, naime, već djeluje u 23 zemlje, gdje razvija lance pizzerija pod brandovima Telepizza i Jen 's Pizza i trenutačno u svom portfelju ima 1.607 restorana. – Uz sve svoje mogućnosti, predanost i kapital, vjerujemo da će Telepizza ubrzati širenje Pizza Hut branda na ključnim regijama u razvoju poput Latinske Amerike – kaže Pant, objašnjavajući da je Telepizza, s ovakvim iskustvom, dokazanim rezultatima, resursima te kapitalom, svakako bila idealan kandidat za franšiznu suradnju.
Prema ugovoru, Telepizza će upravljati lancem nabave u zemljama Latinske Amerike (osim Brazila), Karibima, Španjolskoj (bez Andore), Portugalu i Švicarskoj. U Španjolskoj, gdje je vodeći igrač u branši, i u Portugalu, Telepizza će nastaviti razvijati vlastitu, ali i mrežu Pizza Hut restorana, dok će usporedo pratiti rad postojećih Pizza Hut primatelja franšize. Pored otvaranja novih lokala, u Latinskoj Americi (bez Brazila) i području Kariba, španjolska će grupacija postupno rebrandirati te preimenovati svoje pizzerije u Pizza Hut, kao što će preuzeti i brigu o postojećim primateljima Pizza Hut franšize iz ovih zemalja.
– Ovo partnerstvo ubrzava naš plan rasta na globalnoj razini, skoro udvostručava opseg našeg biznisa i povećava broj zemalja u kojima poslujemo na 37, što uključuje i više od 500 milijuna potencijalnih mušterija –navodi sve prednosti suradnje Pablo Juantegui, izvršni direktor Telepizza Groupa.
S druge strane, Pizza Hut, kao najveći lanac pizzerija na svijetu s gotovo 17.000 lokacija u više od 100 zemalja, ovim partnerstvom potvrđuje da nema vremena za predah. Stručnjaci, međutim, vjeruju da taj potez dolazi u ključnom trenutku – nakon lošijih rezultata prodaje iz posljednjih nekoliko godina. Prema najnovijem financijskom izvještaju, u prvom tromjesečju ove godine prodaja na američkom tržištu porasla je za 1%, što je tek blagi oporavak u odnosu na pad od 3% koji su zabilježili u istom razdoblju prošle godine. Prodaja na međunarodnoj razini, međutim, pala je za 2%.
Pomicanje fokusa na regiju Latinske Amerike, u određenoj je mjeri i opravdan, budući da je 6% ukupnog prošlogodinjeg prihoda tvrtke došlo upravo iz zemalja pomenute regije. Međutim, čak i sa značajnim priljevom koji dolazi s prodajom master prava španjolskoj grupaciji, u Pizza Hutu nastupaju s nešto umjerenijim očekivanjama, svjesni da će i narednih godina biti u "fazi preokreta", kako je to nedavno formulirao i izvršni direktor Pizza Huta Greg Creed.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?