Pizza Hut na globalnom nivou uvodi novi model poslovanja. Na tržištu će se pojaviti manji restorani koji bi, kako najavljuju u tvrtki, trebali omogućiti brže širenje mreže i rast profita po većoj stopi
Utorak
08.01.2013
Restoran Pizza Hut više ne posluje u Makedonskoj ulici u Beogradu. Prema obavjesti na službenoj internetskoj stranici, razmatra se nova lokacija.
 

Nije, međutim, precizirano kada bi i da li će uopće restoran Pizza Hut ponovo početi sa radom. S druge strane, kako je priopćeno na službenom portalu, Pizza Hut delivery and carry out na Novom Beogradu i dalje radi.

Na globalnoj razini, Pizza Hut uvodi novi model poslovanja. Na tržištu će se pojaviti manji restorani koji bi, kako najavljuju u tvrtki, trebali omogućiti brže širenje mreže i rast profita po većoj stopi.

Tvrtka Pizza Hut je prvo pre tri godine počela razvijati model Delco Lite (Delivery and Carry out) koji je podrazumijevao dostavu pice i prodaju „pice za ponijeti“. Naime, kućna dostava je ono čemu Amerikanci najradije pribjegavaju. U međuvremenu je otvoreno 300 takvih restorana.

Novi model porazumijeva da veličina restorana bude upola manja u odnosu na tradicionalne restorane, čime bi i investicija za primatelje franšiza bila upola manja.

Pizza Hut, deo Yum Brands Inc-a, ima oko 8.400 lokala od kojih su većina tradicionalni restorani.

Scot Bergren, izvršni ravnatelj Pizza Hut-a u Americi, kaže da bi novi model trebao omogućiti otvaranje 2.000 novih restorana u narednih pet do deset godina. - Sa ovim modelom možemo ući na tržište manjih gradova u kojima naši tradicionalni restorani ne bi mogli opstati – kaže on.

Delco Lite se, također, mnogo bolje uklapa u maloprodajne, odnosno šoping centre. Nakon remodeliranja u poslednje tri godine umjesto 50 novih restorana godišnje otvarano je 150, što je dovoljan pokazatelj da je sa dostavom i picom za ponijeti napravljen pun pogodak.

Wally Butkus, partner u tvrtki Restaurant Research, kaže da otvaranje Delco Lite restorana košta od 295.000 do 422.000 dolara, dok je za otvaranje tradicionalnog restorana potrebno milijun eura. Naknade su slične u oba slučaja.

Radi podsticanja širenja mreže Pizza Hut je tokom 2012. postojeće primatelje franšiza za otvaranje novih restorana nagrađivala sa 80.000 dolara.