Pizza Hut noviteti
Nije, međutim, precizirano kada bi i da li će uopće restoran Pizza Hut ponovo početi sa radom. S druge strane, kako je priopćeno na službenom portalu, Pizza Hut delivery and carry out na Novom Beogradu i dalje radi.
Na globalnoj razini, Pizza Hut uvodi novi model poslovanja. Na tržištu će se pojaviti manji restorani koji bi, kako najavljuju u tvrtki, trebali omogućiti brže širenje mreže i rast profita po većoj stopi.
Tvrtka Pizza Hut je prvo pre tri godine počela razvijati model Delco Lite (Delivery and Carry out) koji je podrazumijevao dostavu pice i prodaju „pice za ponijeti“. Naime, kućna dostava je ono čemu Amerikanci najradije pribjegavaju. U međuvremenu je otvoreno 300 takvih restorana.
Novi model porazumijeva da veličina restorana bude upola manja u odnosu na tradicionalne restorane, čime bi i investicija za primatelje franšiza bila upola manja.
Pizza Hut, deo Yum Brands Inc-a, ima oko 8.400 lokala od kojih su većina tradicionalni restorani.
Scot Bergren, izvršni ravnatelj Pizza Hut-a u Americi, kaže da bi novi model trebao omogućiti otvaranje 2.000 novih restorana u narednih pet do deset godina. - Sa ovim modelom možemo ući na tržište manjih gradova u kojima naši tradicionalni restorani ne bi mogli opstati – kaže on.Delco Lite se, također, mnogo bolje uklapa u maloprodajne, odnosno šoping centre. Nakon remodeliranja u poslednje tri godine umjesto 50 novih restorana godišnje otvarano je 150, što je dovoljan pokazatelj da je sa dostavom i picom za ponijeti napravljen pun pogodak.
Wally Butkus, partner u tvrtki Restaurant Research, kaže da otvaranje Delco Lite restorana košta od 295.000 do 422.000 dolara, dok je za otvaranje tradicionalnog restorana potrebno milijun eura. Naknade su slične u oba slučaja.
Radi podsticanja širenja mreže Pizza Hut je tokom 2012. postojeće primatelje franšiza za otvaranje novih restorana nagrađivala sa 80.000 dolara.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?