Očekuje se da će kupnja, vrijedna 3,9 milijardi funti (5,1 milijarde dolara), biti dovršena u prvoj polovici 2019. godine, prenose britanski mediji. Ovom akvizicijom, Coca-Cola će ući na jedno od rijetkih tržišta napitaka na kojem trenutno nije odmjerila svoju snagu, i gdje bi mogla potencijalno snažno konkurirati rivalima poput Starbucksa, Dunkin 'Donutsa, Cafe Nera. – Costa donosi Coca-Coli novu snagu i ekspertizu u sektoru kave, dok naš sustav može stvoriti mogućnosti za rast branda Costa diljem svijeta – kaže James Quincey, glavni izvršni direktor tvrtke Coca-Cola, dodajući da su topli napitci jedan od rijetkih preostalih segmenata u cijelom sektoru pića u kojima Coca-Cola nema globalni brand.
Da podsjetimo, prema broju kafeterija, Costa Coffee je najveći europski i drugi najveći lanac na svijetu, koji ima više od 2.400 jedinica u Velikoj Britaniji i oko 1.400 na više od 30 međunarodnih tržišta, koje posluju kao franšizne, joint-venture ili veleprodajne jedinice. U prvom kvartalu ove godine, britanski je lanac ostvario operativni profit od 123 milijuna funti, i prihod od 1,29 milijardi.
Ovaj sporazum predstavlja veliki povrat investicije za matičnu tvrtku Whitbread, koja je kupila Costu 1995. godine za 19 milijuna funti, kada je ta tvrtka imala samo 39 kafića, da bi u međuvremenu postala najveća tvrtka za kavu u Britaniji. Znatan dio novca od prodaje branda, oko 3,8 milijardi funti nakon odbijanja transakcijskih troškova, Whitbread će iskorititi za isplatu dioničara. Dio novca koristit će se za otplatu duga i plaćanje doprinosa mirovinskom fondu.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?