Ljepota uređenog koncepta
KiwiSun se na tržištu Mađarske pojavio 2006, kada su prvi biosolariji pod ovim brandom otvoreni u Budimpešti. – Već s otvorenjem prvog salona doživjeli smo nevjerojatan uspjeh, tako da smo vrlo brzo počeli razmišljati te ulagati u daljnji razvoj. Za samo nekoliko godina, otvorili smo 19 salona u Mađarskoj, zahvaljujući, naravno, i tome što smo razvili i ponudili franšizu. U ovom trenutku ih ima gotovo 60 – kaže Péter Klein, direktor strateškog razvoja u tvrtki. Specijalna tehnologija te povoljni uvjeti franšizne suradnje možda su bili i presudni faktori za brzu ekspanziju – ne samo na tržištu Mađarske. Franšizne poslovnice danas imaju i u nekoliko zemalja Europe, podsjeća Klein.
Za razliku od klasičnih solarija, KiwiSun biosolariji koriste medicinsko, „zeleno“ svjetlo koje ne šteti koži.
– Zeleno svjetlo ne uzrokuje opekline, crvenilo, bore, ubrzano starenje ili sušenje kože. Koristi se drukčija vrsta UV zračenja koja daje prirodnu, brončanu boju kože, uz poticanje proizvodnje vitamina D, apsorpcije kalcija i izlučivanja endorfina. Utječe, stoga, na dobro opće stanje organizma – objašnjava Klein i dodaje da klijenti u njihove bioslorije dolaze – bez grižnje savjesti. KiwiSun je, kaže on, jedini sustav u Mađarskoj koji je testiran na emitiranje radijacije i prva franšiza u ovoj branši koja koristi opremu po standardima Europske unije.
Nove franšizne partnere sada traže i u zemljama ove regije. – Tko odluči kupiti franšizu KiwiSun, može računati na teritorijalnu ekskluzivnost, centralizirani marketing, stalnu potporu. Čak je 20 ljudi angažirano na marketingu te naši partneri ne bi trebali brinuti o vidljivosti ili promociji koncepta – ističe Klein.
– Obuka je sveobuhvatna i drži je tim profesionalaca – imamo i svog dermatologa i kozmetičara, koji će partnerima prenijeti znanja iz ovih oblasti, ali naš tim čine i komunikolozi i psiholozi, tako da će partner raditi i na unapređenju osobnih kompeticija, komunikativnih i prodajnih vještina – objašnjava Klein. Osim toga, svakih šest mjeseci, kako kaže, zaposlenici polažu test i dobijaju certifikat da su kvalificirani za rad u KiwiSun sustavu.
Poduzetnici koji bi kupili KiwiSun franšizu i otvorili biosolarij pod ovim brandom, trebaju osigurati kapital od 70 do 100 tisuća eura. Prednost je u tome što primatelj franšize ne plaća ulaznu franšiznu naknadu, a neće izdvajati niti postotak od prodaje. – Ako primatelj franšize osigura dobar promet i poveća prodaju proizvoda, onda će to za nas, dugoročno gledano, biti neusporedivo isplativije od naplaćivanja jednokratne ulazne naknade. Drugim riječima, ne želimo ubirati profit na pristupanju mreži, jer smo zainteresirani za dugoročnu suradnju – kaže Klein.
Primatelj, pri tom, dobiva najnižu kupovnu cijenu kozmetičkih proizvoda i drugih preparata za sunčanje i njegu kože, ali i – besplatan dizajn interijera, što se provodi s puno pažnje. Imat će, međutim, obvezu plaćati fiksnu mjesečnu naknadu od 120 eura po stroju solarija. – Strojevi se mogu kupiti po proizvodnoj cijeni, budući da smo i proizvođač solarija s više desetljeća iskustva u ovom području. Dajemo pet godina općeg jamstva i 10 godina jamstva za dijelove – kaže Klein.
Za otvorenje KiwiSun biosolarija, napominje on, nije potrebno nikakvo prethodno znanje ili radno iskustvo.
– To je moguće, jer primatelji franšize dobivaju potpuno zaokružen i razrađen koncept – potvrđuje Klein.

pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.