Za Dan sendviča – u Subway
Treći studeni je svuda u svijetu poznat kao Dan sendviča (Sandwich Day), dan kada se odaje priznanje hrani koja je u kratkom vremenu promijenila svijet, kao i načine priprema i konzumacije hrane – sendviču. Nije, stoga, neobično što se obilježavanju ove obljetnice svake godine pridružuje i Subway.
– Veliko nam je zadovoljstvo sudjelovati u globalnom obilježavanju Sandwich Daya, koji je neformalni praznik svih ljubitelja sendviča diljem svijeta. S više od 45.000 restorana diljem svijeta, Subway je najveći lanac restorana na svijetu i ujedno najbolje mjesto za obilježavanje ovakve obljetnice – kaže Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku i prvi franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.
Tako će, trećeg studenog, tijekom cijelog dana, u restoranu Subway u Arena Centru u Zagrebu, posjetitelji za jedan kupljeni sendvič, drugi dobiti besplatno.
Inače, koncept sendviča potječe iz 18. stoljeća kad je prvi put zabilježeno da je stavljen komad mesa između dvije kriške kruha – učinio je to John Montagu, IV. grof od Sandwicha. Zbog toga što je bio okorjeli kockar, Montagu jedne večeri nije želio napustiti kartašku igru, pa je naručio je da mu donesu komad mesa između dvije kriške kruha, kako ne bi morao koristiti nož i vilicu i uprljati karte masnim rukama. Ovaj sebični Montaguov potez jedan je od značajnijih doprinosa svjetskoj gastronomiji i načinu prehrane uopće. – Iako pojam sendviča vežemo uz novije doba, zanimljiv je povijesni kontekst nastanka sendviča, koji seže čak u 18. stoljeće. Zanimljivo bi bilo vidjeti ljude iz 18. stoljeća kako se okrepljuju Subway sendvičima – dodaje u šali Hanula.
Prema nedavno objavljenoj statistici iz Subwaya, u Hrvatskoj je u proteklih godinu i pol dana najpopularniji sendvič bio Chicken Teriyaki, koji je bio svaki četvrti prodani sendvič, s udjelom od 26 posto svih prodanih sendviča – gotovo dvostruko više no na drugim europskim tržištima. – Nas je u Hrvatskoj upravo iznenadio trend koji je premašio uobičajene obrasce potrošnje i navika kupaca, jer nam se od samog početka rada neusporedivo više počeo prodavati premium segment sendviča, značajno više no što je to slučaj na drugim europskim tržištima. Više se prodavao i sendvič Steak, ali i BBQ Ribs, Chicken Fajita te Tuna – objasnio je nedavno za naš portal Vladimir Hanula.
Prema planovima razvoja za Hrvatsku, u narednim bi godinama Dan sendviča mogli obilježavati i neki novi primatelji Subway franšize. – Aktivno tražimo nove partnere – ljude koji bi kupili Subway franšizu i otvorili restoran u nekom od većih gradova Hrvatske – potvrđuje Hanula. – Kad je riječ o profilu „idealnog“ kandidata, možemo samo reći da su svi dobrodošli – poduzetnici, obiteljska poduzeća, mala i srednja poduzeća, sportaši, poznate ličnosti..! Treba istaknuti da Subway nije poput nekih drugih velikih svjetskih lanaca koji traže partnere isključivo među velikim, iskusnim tvrtkama. Naprotiv. Svatko može postati dijelom Subwaya – podsjeća Hanula.

pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?