Po mjeri lokalnog tržišta

Točnije, ponovno otvorio, budući da su 1986. dva restorana bila otvorena i radila u Londonu, koja su, međutim, sredinom 90-ih prošlog stoljeća zatvorena. Iako ovo nije prvi niti jedini Taco Bell u Velikoj Britaniji – diljem ovog tržišta ima ih 27 – za američki franšizni lanac, povratak u London predstavlja veliki korak. U naredna tri tjedna, kako najavljuju, u Londonu će biti otvorena još tri restorana.
Američki lanac, osnovan 1962. godine u Kaliforniji, danas ima oko 7.000 restorana, najveći broj na matičnom tržištu u SAD-u. Van Amerike, Taco Bell ima više od 440 restorana u 27 zemalja – od toga, 92 u Europi, i to u Velikoj Britaniji, Finskoj, Islandu, Cipru, Španjolskoj, Nizozemskoj i Rumunjskoj.
Poput većine američkih lanaca brze prehrane, i Taco Bell se širi kroz franšizu – 80% restorana nalazi se u rukama primatelja franšize.
Iako je za franšizne sustave svojstvena "unificiranost" – praksa da se u svim poslovnim jedinicama radi na isti način, po istim standardima i procedurama – zanimljivo je da Taco Bell na pojedinim tržištima dozvoljava određena manja odstupanja, najčešće po pitanju dizajna interijera, ali i menija. – Samim tim što se želimo proširiti u sve dijelove svijeta, važno nam je da naš meni "upije" nešto od lokalnih okusa – naglašavaju u tvrtki. Što će se naći u Taco Bell tacosu ili burritu ovisi o meridijanu – u Europi to može biti "vučena svinjetina", u Indiji se nudi tradicionalna Tikka Masala, u Japanu plodovi mora, u Koreji kimči... U svim europskim restoranima, recimo, služi se i pivo.
Inače, prvi franšizni restoran Taco Bell-a otvoren je 1964. u Torranceu u Kaliforniji. To ujedno označava i početak ubrzanog razvoja – do 1967. Taco Bell je već imao 100 restorana u SAD-u. Brand je danas u vlasništvu tvrtke YUM! Brands, koja drži i franšizne brandove KFC i Pizza Hut.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?