Kvaliteta, osnov za uspjeh

U idealnom profilu primatelja Husse franšize stoji da kandidat treba imati jaku želju i biti spreman na predan rad, da je vješt u komunikaciji s ljudima, ali i ono najvažnije – da voli životinje. Ako je kandidat usto i veterinar po struci, može se govoriti o vrlo poželjnom partneru. Krešimir Martinko upravo je jedan od takvih primatelja Husse franšize.
Ugovor o franšizi potpisao je krajem studenog, tako da će uskoro i početi s radom – hranu i proizvode za pse i mačke branda Husse dostavljat će na kućne adrese kupaca s područja zapadnog dijela Grada Zagreba, ali i zapadnog dijela Zagrebačke županije.
Na taj način, ističe Martinko, ponovno se vraća području svojih interesa. – Nakon završenog veterinarskog fakulteta, određeno vrijeme sam radio u struci, a nakon toga sam se priključio privatnom obiteljskom poslu. Međutim, proučavajući prehranu životinja, naišao sam na brand Husse. Koncept mi se odmah učinio zanimljivim. Shvatio sam da u Hrvatskoj u ovom području postoji veliki potencijal, a čitavu poslovnu ideju, baš zato što je vezana za moje interese, doživio sam i kao dodatni izazov – objašnjava Martinko kako je i zašto počeo razmišljati o uzimanju Husse franšize.
Ono što ga je osobito privuklo je jamstvo o kvaliteti proizvoda, budući da se sva hrana proizvodi u Švedskoj. – Doista se radi o vrhunskoj hrani, s kontroliranim porijeklom. U današnje vrijeme, kada svi želimo poboljšati kvalitetu prehrane, ovo je idealna prilika da se to omogući i našim ljubimcima – objašnjava Krešimir Martinko.
Kao i svi primatelji Husse franšize u svijetu, Martinko će dostavljati hranu ovog švedskog branda izravno na vrata kupca. Činjenica da se zaobilaze brojni posrednici – dobavljači, veletrgovci, pet shopovi – jedna je od glavnih prednosti ove franšize. Kupac, na ovaj način, brzo i komforno dobiva svježu hranu koja je zadržala sve kvalitete, i to po najpovoljnijoj cijeni. – Stoga, očekujem da se hrana Husse u Hrvatskoj profilira kao vrhunska zdrava hrana za životinje. To će nam omogućiti prepoznavljivost na tržištu i proboj među vodeće proizvode u ovom segmentu prehrane – objašnjava Martinko što će biti glavni aduti za uspješno poslovanje.
Dobrog biznisa, međutim, nema bez jasne strategije i plana implementacije, primjećuje Martinko. To će, kako kaže, biti i njegovi prvi koraci. S druge strane, smatra da neće imati poteškoća u pronalaženju klijenata i kupaca, jer je, kako ističe, potreba za ovim tipom hrane za životinje u Hrvatskoj doista velika. – S obzirom da je Husse u Hrvatskoj još uvijek na počecima, ima mjesta i razvoj posla, a s ovakvom potražnjom, možemo govoriti i o velikom potencijalu tržišta – zaključuje Martinko.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.