Icy Bobo je od sada YORTIE

Vlasnik koncepta Rok Jakše kaže da su odlučili rebrandirati koncept jer su željeli podići brand na višu razinu te svim elementima koncepta – brandingu, dizajnu prodajnih jedinica – dati luksuznu notu. – Podigli smo brand na višu razinu. Također smo proširili asortiman proizvoda, a počeli su nam i pristizati zahtjevi za otvorenje jedinica koje bi radile tijekom cijele godine. Sve nas je ovo dovelo do rebrandiranja koncepta i stvaranja novog zaštitnog znaka YORTIE – objašnjava Rok Jakše.
Sve postojeće mobilne franšizne jedinice su već rebrandirane, podsjeća Jakše.
Osim sladoleda koji se priprema na specifičan način, pred samim kupcima, sada se nude i mini-palačinke, kao i dvije vrste zdravih napitaka, kava i YORTIE slatkiši.
Rebrandiranje i novi proizvodi nisu jedine inovacije u YORTIE franšiznom konceptu. Naime, osim mobilnog štanda za prodaju sladoleda, primatelji franšize od sada mogu otvoriti i klasični dućan koji će raditi cijele godine. Osmišljeno je nekoliko modela prodajnih mjesta – dućan na ulici sa i bez mjesta za sjedenje, kao i klasičan dućan ili štand u trgovačkom centru. Preporučuje se da se lokal otvori u centralnim i turističkim gradskim zonama, trgovačkim centrima, parkovima koje posjećuju djeca, mladi, obitelji – glavna ciljana skupina branda YORTIE.
YORTIE u Sloveniji i Hrvatskoj za sada ima dvije jedinice, u Njemačkoj jednu, a nove primatelje franšize traže diljem Europe.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namjerava proširiti mrežu širom Europe. Partnere traže i u ovoj regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?