Forum o franšizingu u Zagrebu

U Kongresnom centru FORUM Zagreb, na adresi Radnička cesta 50, u utorak 15. listopada održat će se Forum franšiza 2019. Hrvatska gospodarska komora i njena Zajednica franšiznog poslovanja HGK organiziraju ovaj Forum s namjerom okupljanja tvrtki koje na hrvatskom tržištu posluju po principu franšiznog modela poslovanja u različitim granama gospodarstva (trgovina, posredovanje u prometu nekretninama, marketing, turizam, proizvodnja, financijski sektor, uslužne djelatnosti i ostali).
Glavni cilj Foruma je usmjeren na edukaciju o ulozi franšiznog poslovnog modela kao pokretača razvoja gospodarstva i potencijala za poticanje novog zapošljavanja, navodi se u službenom priopćenju.
Sudionici programa ovoga Foruma su predstavnici gospodarstvenika koji su se etablirali u franšiznom poslovanju na hrvatskom i globalnom tržištu, predstavnici stručnjaka iz područja intelektualnog vlasništva, naknada šteta kod povreda intelektualnog vlasništva te stručnjaci za područje franšiznih ugovora uz potporne institucije: Hrvatski zavod za zapošljavanje, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) te Hrvatska poštanska banka i Hrvatska banka za obnovu i razvoj.
Forum je, kako ističe organizator, edukacija namijenjena kako poduzetnicima početnicima i tvrtkama u razvoju, tako i etabliranim franšizerima kako bi pomoću korisnih informacija o uspostavi franšiznog sustava, kreiranju odgovarajućih ključnih ugovornih obveza, primjeni najbolje poslovne prakse, važnosti intelektualnog vlasništva i naknadama šteta kod njegove povrede, donijeli odluku o franšiziranju svog poslovnog modela – postali potencijalni davatelji franšize ili potencijalni primatelji franšize.
Edukacija je namijenjena i odvjetnicima koji rade na franšiznim ugovorima, financijskim institucijama kako bi se stvorili uvjeti za povoljne kreditne linije za franšizno poslovanje te poslovnim savjetnicima i predstavnicima potpornih institucija kao i tijelima nadležnima za poticajno uređenje uvjeta na tržištu koji se tiču ovog poslovnog modela.
Pokrovitelji i partneri ovogodišnjeg Foruma franšiza 2019. su: Hrvatska udruga za franšizno poslovanje, Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ), Hrvatska banka za obnovu i razvoj (HBOR), Hrvatska poštanska banka (HPB) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG – BICRO).
Očekuje se nazočnost od oko 200 sudionika iz redova gospodarstvenika koji se bave franšiznim modelom poslovanja (davatelji i primatelji franšize), predstavnika pravnih stručnjaka i akademske zajednice te potencijalnih korisnika mjera HZZ-a za samozapošljavanje iz područja franšiznog modela poslovanja.
Kotizacija za navedeni forum se ne naplaćuje.
Neki od sudionika i tema Foruma franšiza 2019:
- Što trebate znati o franšizama prije nego postanete franšizer – Andrija Čolak
- Kako postaviti franšizni sistem – Ljiljana Kukec
- Što brand treba imati da bi se plasirao na internanacionalnom tržištu – Joel Silverstein
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – dr. sc. Romana Matanovac Vučković
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – doc. dr. sc. Hedda Martina Šola
- Ugovor kao temelj svake franšize – mr.sc.Mladen Vukmir
pročitajte članke

Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.