Njega ljepote kao obiteljski biznis
Nakon Beograda, Zagreba, Podgorice, Kragujevca, Svilajnca i Užica, Cacao Beauty Centar, mjesto za njegu ljepote s brojnim kozmetičkim uslugama, otvoren je i u Banjaluci. – Srećni smo da se naša uspješna priča iz godine u godinu širi te da imamo sve veći broj zadovoljnih korisnika naših usluga iz čitave regije. Očekujemo da će franšizni centar u Banjaluci uspješno poslovati jer je riječ o gradu koji je centar tog dijela Bosne i Hercegovine – istaknula je Marija Čalija, vlasnica franšiznog koncepta Cacao Beauty Centar.
Primateljica franšize u Banjaluci je Jelena Rosić koja je u industriju ljepote zakoračila još 2008. godine. Jelena je i po svjedočenju davatelja franšize jedna od najboljih polaznica Cacao Akademije kada je riječ o trajnom make up-u. Ideja je da ovo, ipak, bude obiteljski biznis u čijem bi razvoju sudjelovali svi članovi obitelji.
– Želeći da svoja znanja i iskustvo pretočimo u jedan mali obiteljski biznis, dosta smo vremena provodili istražujući. Beauty industrija jedna je od najbrže rastućih industrija u svijetu, tako da smo razmišljali u tom pravcu. Ujedno, oblast njege ljepote je moja velika ljubav, a u budućnosti vjerujem da će ovaj posao zavoljeti neka od naših tri kćeri. Dakle, od kada smo odlučili da se upustimo u poduzetništvo, željeli smo obiteljski biznis, ali kojim ću se prevashodno ja baviti. Naša je prednost ipak što i moj suprug Vladimir ima dosta iskustva u biznisu, tako da smo, rekla bih, odličan spoj uz dobru organizaciju. U najboljim smo godinama i svako od članova obitelji već ima neke svoje male zadatke i dodijeljene aktivnosti i obveze. To je još jedan od razloga zašto smo se odlučili za ovu franšizu, svatko može sudjelovati u njezinom razvoju. Vjerujemo da je ovo dobar početak jedne dugoročno uspješne priče – kaže Jelena Rosić.
Za Cacao Beauty Centar saznali su pretražujući na internetu, a kontakirali su i prijatelje koji žive u Srbiji kako bi dobili informacije. – Istražujući potom Cacao koncept i njihovu franšiznu ponudu, uvidjeli smo da je ovo jedna ozbiljna, odlično koncipirana priča, zaokružen biznis model, tako da smo stupili u kontakt s davateljima franšize. Odluka o kupnji franšize je donesena nakon obavljenih prvih konzultacija i dobre analize tržišta u našem gradu i državi – napominje Jelena i dodaje da je njihova želja bila ponuditi nešto novo i drukčije u odnosu na postojeću ponudu kozmetičkih salona za uljepšavanje na prostoru Bosne i Hercegovine.
Iako do sada nisu imali iskustva s franšiznim modelom poslovanja, Jelena kaže da su uspjeli dobro se upoznati s načinima na koje franšiza funkcionira. – Bitno je istaknuti da su, u ovom našem slučaju, davatelji franšize postali i naši partneri i prijatelji, jer smo od starta uvidjeli da imamo zajedničke interese i energiju, uz našu veliku želju da uspijemo i donesemo nešto novo. Od samog početka smo imali veliku pomoć i podršku davatelja franšize, jer nismo znali mnogo o ovom biznisu. Put bi nam bio sigurno teži da sam sama krenula u ovaj biznis – kaže Jelena Rosić.
Upiti zainteresiranih za franšizu Cacao Beauty Centra stižu i iz drugih gradova regije, kaže Marija Čalija. – No, želimo postupno proširiti franšiznu mrežu birajući pouzdane partnere. Trenutno, dodatno osnažujemo cjelokupnu organizaciju poslovanja, što je izuzetno važno i za daljnje širenje mreže – ističe Marija Čalija.

pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.