Prilika za domaće franšize i u Parizu
Ovogodišnje izdanje sajma franšiza u Parizu, 38. po redu, održat će se od 22. do 25. ožujka u kompleksu Porte de Versailles. Očekuje se više od 36.000 posjetitelja, ne samo iz Francuske. Sajam, naime, svake godine posjeti na tisuće poduzetnika iz inozemstva, posebno onih koji su zainteresirani za kupnju master franšize. Upravo na sajmu u Parizu, najvećem europskom franšiznom sajmu, na kojem se predstavi i više od 550 sustava iz svih dijelova svijeta, potražit će brandove i biznise koje bi kasnije razvijali na domaćim tržištima.
Ova činjenica, svakako, ide u prilog i franšiznim sustavima iz ove regije koji razmišljaju o internacionalnom širenju. Usto, organizatori su sajma ove godine odlučili izaći u susret tvrtkama iz Središnje i Istočne Europe, koje će dobiti priliku sudjelovati na jednom od najvećih franšiznih događaja u svijetu – po nešto povoljnijim uvjetima. Na taj način, tvrtke koje se žele predstaviti moći će unajmiti štand od 6m2 u sklopu posebnog paviljona – Central Eastern Pavillion – po povlaštenoj cijeni od 3.000 eura (bez PDV-a). Ovaj paket, međutim, uključuje i niz drugih usluga. Svaki će izlagač dobiti i četiri ulaznice/propusnice za sve događaje na sajmu te pristup ekskluzivnom poslovnom klubu („LeClub“) za sastanke i rad s potencijalnim partnerima. Podaci o konceptu bit će navedeni i u službenom katalogu sajma, a logotip tvrtke bit će uključen u sve popise izlagača (kako u tiskanom, tako i u online izdanju).
Franšiza pod reflektorima
– Samostalno izlagati na tako velikom sajmu, za većinu tvrtki iz zemalja ove regije je složeno i skupo. Međutim, kad dobiju mjesto u posebnom paviljonu, po cijeni znatno nižoj od one koju plaćaju drugi izlagači, to postaje vrlo atraktivna prilika. Osim što se mogu predstaviti potencijalnim partnerima i primateljima franšize, izlagači će imati priliku razmjenjivati iskustva s drugim poduzetnicima iz CEE regije, uspostaviti zanimljive i korisne poslovne kontakte – kaže Igor Bogojević, regionalni direktor konzultantske tvrtke PROFIT system, koji će i ove godine biti sudionik i medijski partner sajma u Parizu.
Činjenica da se vlasnicima franšiznih sustava sudjelovanje na sajmu u Parizu isplati – dokazuje i statistika. Prema službenim podacima, čak tri četvrtine (75%) izlagača sklopi sporazum na licu mjesta s budućim primateljima franšize, što potom dovodi do uspostave ili jačeg razvoja franšizne mreže.
Želite biti izlagač na Franchise Expo Paris 2020?
Kontaktirajte nas: ibogojevic@franchising.hr ili redakcija@franchising.hr

pročitajte članke

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.