Slatki biznis s krafnama
Prva poslovnica Donuterie, slastičaranice poznate po širokoj ponudi klasičnih i mini-krafni, otvorena je 2014. godine u Târgu Mureşu, gradu na sjeveru Rumunjske. Vlasnik branda želio je stvoriti koncept koji će svojom ponudom podjednako oduševiti i zabaviti mušterije. Tome su, međutim, prethodili mjeseci i mjeseci testiranja – sve dok nisu došli do savršenog recepta za tijesto, a zatim i nadjeve te različite preljeve za krafne. Dizajn prodajnog mjesta, brand te slogani, dodatno su trebali privući kupce.
Da se trud isplatio, potvrđuje i tempo širenja mreže. Trenutačno, Donuterie ima 17 poslovnica na domaćem tržištu u Rumunjskoj, a koncept je prenijet i na inozemna tržišta putem franšize. U Francuskoj posluje šest slastičarnica, u Belgiji četiri, a u Velikoj Britaniji jedna. Iz sjedišta tvrtke potvrđuju da je franšiza sada dostupna i za tržišta ove regije, prije svega Hrvatsku. U tijeku je potraga za partnerima koji bi bili zainteresirani za otvaranje prodajne jedinice na lokalnom tržištu.
Uz dokazanu stručnost i podršku po svim pitanjima poslavanja, primateljima se franšize nudi i pomoć pri odabiru lokacije za slastičarnicu te pomoć oko dizajna i uređenja prodajnog prostora. Primatelji će svakako dobiti i kompletan Operativni priručnik, koji se sastoji od priručnika za menadžera, priručnika za zaposlenike i priručnika o franšizi. Osim toga, davatelj će budućim franšizerima osigurati i softversko rješenje koje obuhvaća prodaju, proizvodnju, planiranje i analizu podataka. Uz sve to, partner može računati i na već uspostavljenu mrežu dobavljača.
Koliko košta franšiza?
Investicija u otvaranje i pokretanje Donuterie iznosi od 35 do 45 tisuća eura. Konačni iznos, ipak, ovisi o površini lokala te o tome postoji li dovoljno prostora za postavljanje stolova i sjedećih mjesta prema standardima franšize. Ovo ulaganje obuhvaća sve troškove povezane s opremanjem i početnim rashodima. Idealne lokacije za ovu vrstu koncepta jesu trgovinski centri te prometne pješačke zone i centar grada.
Kandidat za primatelja franšize ne mora imati iskustva iz područja gastronomije, ali se to svakako uzima kao prednost. Mnogo je važnije da bude poduzetan, da poznaje lokalno tržište i kupovne navike ljudi. Također, očekuje se da primatelj franšize bude 100% posvećen i uključen u svakodnevno poslovanje.
U potrazi za primateljima franšize / Franšiza je dostupna i za tržište Hrvatske, a u tijeku je potraga za partnerima koji bi bili zainteresirani otvoriti prodajnu jedinicu na lokalnom tržištu pročitajte članke
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
/14.07.2023
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?