Kad kava postane više od užitka
Brand Meron osnovao je tim investitora iz rumunjskog grada Cluja prije šest godina, kada je i otvorena prva kafeterija pod ovim imenom. Osim što su željeli ugoditi ljubiteljima specialty kave, osnivači su od početka imali ambiciju proširiti koncept i na druga tržišta svijeta. Trenutačno, u Rumunjskoj posluje 19 kafeterija – od toga, devet je u rukama primatelja franšize. Prema najavama iz sjedišta tvrtke, sada je vrijeme za širenje franšizne mreže i izvan granica domaćeg tržišta. Primatelje franšize Meron traži i u Hrvatskoj, kao i Sloveniji.
Poduzetnici koji svoju budućnost vide u sektoru ugostiteljstva, a posebno u ponudi vrhunske, svježe pržene kave, trebali bi, prije svega, imati vrlo pozitivan stav prema ovom globalno popularnom piću. Na taj bi se način, ističu u tvrtki, lako uklopili u tim ljubitelja kave koji razvijaju Meron. – Naša je misija promoviranje industrije specialty kave – kave najviše razine kvaliteta, i to u svim segmentima njenog stvaranja. Pržimo kavu. Pijemo kavu. Učimo o kavi. Dijelimo kavu. Našu strast prema specialty kavi dijele i farmeri koji pomno prate i kontroliraju sve faze uzgoja, berbe i prerade zrna kave – kaže Crina Ciocian, franšizna menadžerica tvrtke.
Ljubav i poduzetništvo
Za pokretanje posla i otvaranje Meron kafeterije, primatelji bi franšize trebali biti spremni uložiti između 100 i 120 tisuća eura. Pristupanjem franšiznoj mreži, primatelji će, pak, dobiti potporu po svim pitanjima poslovanja, a podrška neće biti ograničena samo na početak suradnje.
Primatelj može računati na pomoći u odabiru odgovarajuće lokacije za kafeteriju, dizajnu i uređenju lokala, obuci menadžera i cjelokupnog tima zaposlenika. Svakako, zagarantiran je i prijenos cjelokupnog know-how-a, a primatelj će dobiti i Operativni priručnik, kao skup smjernica i uputa za sve procese u svakodnevnom poslovanju.
Kad razmišljaju o profilu idealnog franšiznog partnera, u Meronu vjeruju da nije dovoljno samo voljeti kavu. Primatelji bi franšize trebali imati izražene liderske vještine te sposobnost motiviranja i upravljanja timom zaposlenika. Što, svakako, zahtijeva i određene komunikacijske vještine. Kao i u svakom franšiznom sustavu, od primatelja se franšize očekuje da je voljan slijediti smjernice, postupke i procedure koje je odredio davatelj franšize.
Za ljubitelje vrhunske kave / Misija Merona je promoviranje industrije specialty kave – kave najviše razine kvalitete, i to u svim segmentima njenog stvaranja pročitajte članke
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
/14.07.2023
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?