Kad kava postane više od užitka
Brand Meron osnovao je tim investitora iz rumunjskog grada Cluja prije šest godina, kada je i otvorena prva kafeterija pod ovim imenom. Osim što su željeli ugoditi ljubiteljima specialty kave, osnivači su od početka imali ambiciju proširiti koncept i na druga tržišta svijeta. Trenutačno, u Rumunjskoj posluje 19 kafeterija – od toga, devet je u rukama primatelja franšize. Prema najavama iz sjedišta tvrtke, sada je vrijeme za širenje franšizne mreže i izvan granica domaćeg tržišta. Primatelje franšize Meron traži i u Hrvatskoj, kao i Sloveniji.
Poduzetnici koji svoju budućnost vide u sektoru ugostiteljstva, a posebno u ponudi vrhunske, svježe pržene kave, trebali bi, prije svega, imati vrlo pozitivan stav prema ovom globalno popularnom piću. Na taj bi se način, ističu u tvrtki, lako uklopili u tim ljubitelja kave koji razvijaju Meron. – Naša je misija promoviranje industrije specialty kave – kave najviše razine kvaliteta, i to u svim segmentima njenog stvaranja. Pržimo kavu. Pijemo kavu. Učimo o kavi. Dijelimo kavu. Našu strast prema specialty kavi dijele i farmeri koji pomno prate i kontroliraju sve faze uzgoja, berbe i prerade zrna kave – kaže Crina Ciocian, franšizna menadžerica tvrtke.
Ljubav i poduzetništvo
Za pokretanje posla i otvaranje Meron kafeterije, primatelji bi franšize trebali biti spremni uložiti između 100 i 120 tisuća eura. Pristupanjem franšiznoj mreži, primatelji će, pak, dobiti potporu po svim pitanjima poslovanja, a podrška neće biti ograničena samo na početak suradnje.
Primatelj može računati na pomoći u odabiru odgovarajuće lokacije za kafeteriju, dizajnu i uređenju lokala, obuci menadžera i cjelokupnog tima zaposlenika. Svakako, zagarantiran je i prijenos cjelokupnog know-how-a, a primatelj će dobiti i Operativni priručnik, kao skup smjernica i uputa za sve procese u svakodnevnom poslovanju.
Kad razmišljaju o profilu idealnog franšiznog partnera, u Meronu vjeruju da nije dovoljno samo voljeti kavu. Primatelji bi franšize trebali imati izražene liderske vještine te sposobnost motiviranja i upravljanja timom zaposlenika. Što, svakako, zahtijeva i određene komunikacijske vještine. Kao i u svakom franšiznom sustavu, od primatelja se franšize očekuje da je voljan slijediti smjernice, postupke i procedure koje je odredio davatelj franšize.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po mjeri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal te tko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaş
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...