Pod kapom poznatog brenda
Kakva je bila 2021. za brend Pizza Hut?
Unatoč tome što prošla godina nije bila laka za branšu u cjelini, promet u našim franšiznim restoranima premašio je sva naša očekivanja, tako da smo jako zadovoljni postignutim. Trenutno imamo više od 150 restorana u Poljskoj, od kojih je sedam franšiznih.
Kakvi su planovi za ovu godinu?
Strategija tvrtke je usmjerenost na održivi rast, a cilj – generiranje profita. Planiramo otvaranje novih restorana, a svakom će prethoditi detaljna analiza prodajnog potencijala te proračun kratkoročne i dugoročne dobiti. Ovaj fokus na dugoročan i profitabilan razvoj karakterističan je za sve brendove kojima AmRest upravlja na europskim tržištima. U stalnom smo kontaktu i pregovaramo s investitorima iz cijele Poljske i – što nas jako veseli – s potencijalnim primateljima franšize. Zato možemo biti optimistični i u godinama koje dolaze.
Kako se postaje primatelj franšize Pizza Huta?
Tražimo posvećene ljude koji žele usvojiti naš know-how – što je ključni element za postizanje uspjeha. Pizza Hut u Poljskoj djeluje kroz dva formata restorana. Prvi je Dine In, veći restoran s uslugom konobara. Drugi je Fast Casual Delivery – restoran veličine od 80 do 150 m2, pogodan za ulične lokacije i trgovačke centre, s manje mjesta za sjedenje i dostavom. Ovaj drugi model, koji razvijamo već nekoliko godina, sada se nudi kao franšiza i vrlo je popularan – jer je univerzalan, omogućuje fleksibilnije kanale prodaje i dobro se nosi s uvjetima na tržištu.
Koje bi financijske kriterije trebali ispunjavati potencijalni primatelji franšize?
O tome ćemo posebno razgovarati sa svakim našim kandidatom za franšizu.
Što je uključeno u paket podrške primatelju franšize?
Franšizni paket uključuje kompletan know-how brenda Pizza Hut. Primatelji dobivaju pristup našim alatima za online prodaju koji promiču usluge take away-a i dostave, kao i najbolje sastojke po najboljim cijenama, zahvaljujući učinkovitoj distribucijskoj mreži i certificiranim dobavljačima. Također, dosta vremena posvećujemo pripremi tima koji će biti spreman za brzu optimizaciju poslovanja, kao i potpori koju partneru pružamo kroz standardizirane procese, teorijsku i praktičnu obuku – sve kako bi primatelj franšize mogao samostalno upravljati restoranom. Osim toga, nudimo kompletan set marketinških materijala za brzo i učinkovito povećanje prodaje.
Koji izazovi čekaju ugostiteljski sektor ove godine?
Gastronomiju i ugostiteljstvo prvenstveno čine ljudi, a ljudi koji rade u ovoj branši znaju se snaći u svim uvjetima. No, najveći izazov je kako ograničiti rotaciju zaposlenika, kako osigurati uvjete koji će ih spriječiti da požele promijeniti branšu u kojoj rade.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
I started receiving alert of cash been transferred from my account immediately I had to rush down to the bank to know what's happening I was told that my funds got wired out of...
Zaradi na jeftinoj kavi
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Više od talijanskog restorana
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Papa John's osvaja Kinu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšizni „boost“
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Snažan rast u UK
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Partnerstvo ubrzava rast
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Novo ime u svijetu kave
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...