Ojačavanje pozicije

Jedna od vodećih europskih rent a car kompanija Carwiz International i tvrtka ABmobil rent u Hrvatskoj službeno su objavili strateško partnerstvo usmjereno na unaprjeđenje iskustva putovanja za korisnike rent a cara u Hrvatskoj.
Ovim potezom Carwiz International značajno ojačava svoju poziciju ne samo u Hrvatskoj, već i u ovom dijelu Europe, navodi se u priopćenju tvrtke.
S druge strane, tvrtka ABmobil rent kupnjom master franšize Carwiza za Hrvatsku istupa na tržište rent a cara te planira dodatno širenje na slovensko i austrijsko tržište u slijedećem periodu. ABmobil rent će tako u svoje usluge uvrstiti cijelu Carwizovu infrastrukturu i ponudu u Hrvatskoj, odnosno, implementirati će Carwizov franšizni model, koji već podrazumijeva snažnu poziciju u industriji.
Sinergija znanja i resursa
Obzirom da ABmobil-ov portfelj uključuje inovativna rješenja u auto-industriji, platformu za učinkovito rješavanje i unaprjeđenje korisničke uključenosti i iskustva, koji pokriva sve faze korisničkog putovanja, a Carwiz u svom franšiznom modelu nudi jedinstveno rješenje poslovanja, ova suradnja će značiti dosljedan rast i razvoj Carwiz brenda.
– Drago mi je i zaista sam ponosan što je tvrtka ABmobil rent prepoznala Carwiz International kao potencijalnog partnera za širenje svog poslovanja te mi je to ujedno i potvrda kako smo do sada, u ovako kratkom vremenu, zaista uspjeli razviti snažan brend od povjerenja. Ovaj korak vidim kao napredak te sam svjesan kako će ova suradnja u budućnosti donijeti veliki poslovni uspjeh te dodatno osnažiti zavidnu poziciju Carwiza u Hrvatskoj – ističe Krešimir Dobrilović, osnivač i vlasnik Carwiz Internationala d.o.o.
Korisnicima Carwiza u Hrvatskoj i dalje će na raspolaganju biti vrhunska usluga, nova i pouzdana vozila, a značajna promjena u odnosu na postojeći model dogoditi će se u jačem širenju prema B2B segmentu, odnosno, dugoročnom najmu za poslovne korisnike. Ovo partnerstvo donosi iznačajne promjene u komunikaciji sa klijentima.
Nova Uprava Carwiza u Hrvatskoj već ove godine planira povećati broj poslovnica u odnosu na proteklu godinu te značajno povećati veličinu flote vozila na preko 1.500 vozila u sezoni. Samim time pozicionirati će se među najveće rent a car kuće u Hrvatskoj.
– Iznimno nam je zadovoljstvo što smo udružili snage s Carwiz Internationalom kako bismo povećali vrijednost raspoloživih resursa, posebno u trenutku kada se većina rent a car kompanija bori sa nedostatkom vozila. U Carwizu Hrvatska taj problem nemamo – rekao je Tomaž Lozar, CEO i osnivač ABmobil renta.
– Ovo partnerstvo logičan je korak za obje tvrtke, sa ciljem dugoročnog povećanja kvalitete i pružanja vrhunske usluge najma vozila – naglasio je Lozar.
Carwiz International će planirano svoj fokus i u budućnosti usmjeriti isključivo na rast putem franšiznog modela i nedavno pokrenutog Affiliate programa posebno kreiranog za američko tržište, te na taj način nastaviti širenje Carwiz brenda u cijelome svijetu. Upravo je novo partnerstvo u Hrvatskoj korak u pravom smjeru – zaključuje se u pripćenju tvrtke.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.