Ojačavanje pozicije

Jedna od vodećih europskih rent a car kompanija Carwiz International i tvrtka ABmobil rent u Hrvatskoj službeno su objavili strateško partnerstvo usmjereno na unaprjeđenje iskustva putovanja za korisnike rent a cara u Hrvatskoj.
Ovim potezom Carwiz International značajno ojačava svoju poziciju ne samo u Hrvatskoj, već i u ovom dijelu Europe, navodi se u priopćenju tvrtke.
S druge strane, tvrtka ABmobil rent kupnjom master franšize Carwiza za Hrvatsku istupa na tržište rent a cara te planira dodatno širenje na slovensko i austrijsko tržište u slijedećem periodu. ABmobil rent će tako u svoje usluge uvrstiti cijelu Carwizovu infrastrukturu i ponudu u Hrvatskoj, odnosno, implementirati će Carwizov franšizni model, koji već podrazumijeva snažnu poziciju u industriji.
Sinergija znanja i resursa
Obzirom da ABmobil-ov portfelj uključuje inovativna rješenja u auto-industriji, platformu za učinkovito rješavanje i unaprjeđenje korisničke uključenosti i iskustva, koji pokriva sve faze korisničkog putovanja, a Carwiz u svom franšiznom modelu nudi jedinstveno rješenje poslovanja, ova suradnja će značiti dosljedan rast i razvoj Carwiz brenda.
– Drago mi je i zaista sam ponosan što je tvrtka ABmobil rent prepoznala Carwiz International kao potencijalnog partnera za širenje svog poslovanja te mi je to ujedno i potvrda kako smo do sada, u ovako kratkom vremenu, zaista uspjeli razviti snažan brend od povjerenja. Ovaj korak vidim kao napredak te sam svjesan kako će ova suradnja u budućnosti donijeti veliki poslovni uspjeh te dodatno osnažiti zavidnu poziciju Carwiza u Hrvatskoj – ističe Krešimir Dobrilović, osnivač i vlasnik Carwiz Internationala d.o.o.
Korisnicima Carwiza u Hrvatskoj i dalje će na raspolaganju biti vrhunska usluga, nova i pouzdana vozila, a značajna promjena u odnosu na postojeći model dogoditi će se u jačem širenju prema B2B segmentu, odnosno, dugoročnom najmu za poslovne korisnike. Ovo partnerstvo donosi iznačajne promjene u komunikaciji sa klijentima.
Nova Uprava Carwiza u Hrvatskoj već ove godine planira povećati broj poslovnica u odnosu na proteklu godinu te značajno povećati veličinu flote vozila na preko 1.500 vozila u sezoni. Samim time pozicionirati će se među najveće rent a car kuće u Hrvatskoj.
– Iznimno nam je zadovoljstvo što smo udružili snage s Carwiz Internationalom kako bismo povećali vrijednost raspoloživih resursa, posebno u trenutku kada se većina rent a car kompanija bori sa nedostatkom vozila. U Carwizu Hrvatska taj problem nemamo – rekao je Tomaž Lozar, CEO i osnivač ABmobil renta.
– Ovo partnerstvo logičan je korak za obje tvrtke, sa ciljem dugoročnog povećanja kvalitete i pružanja vrhunske usluge najma vozila – naglasio je Lozar.
Carwiz International će planirano svoj fokus i u budućnosti usmjeriti isključivo na rast putem franšiznog modela i nedavno pokrenutog Affiliate programa posebno kreiranog za američko tržište, te na taj način nastaviti širenje Carwiz brenda u cijelome svijetu. Upravo je novo partnerstvo u Hrvatskoj korak u pravom smjeru – zaključuje se u pripćenju tvrtke.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?