Franšiza za dućan donjeg rublja
Na domaćem tržištu u Poljskoj Esotiq je poznati brend donjeg rublja koji se plasira kroz više od 250 monobrand trgovina, od kojih je 55 u vlasništvu tvrtke, dok su ostale trgovine u rukama franšiznih partnera.
Kroz franšizni model poslovanja brand je prisutan i izvan Poljske – u Njemačkoj, Estoniji, Litvi i Latviji. Tvrtka planira u narednom razdoblju razviti maloprodajnu mrežu i u Hrvatskoj, a u tom procesu će se oslanjati na već poznati model suradnje – franšizing. Tko može postati primatelj ove franšize?
Trening je ključan
Poduzetnici koji su zainteresirani za otvaranje franšizne trgovine robne marke Esotiq ne moraju imati neko posebno poslovno iskustvo, poručuju iz tvrtke. Sve što je potrebno za uspješno poslovanje i vođenje trgovine – naučit će tijekom treninga. Davatelj franšize, međutim, traži predane partnere koji će raditi u skladu sa standardima franšizne mreže.
Uvijek uz partnere
Cilj davatelja franšize je stvoriti franšiznu mrežu u kojoj će svaka Esotiq trgovina imati prepoznatljiv, unificiran izgled. Primatelji će, dakle, moći koristiti usluge dizajnera iz centrale. – To uključuje odabir i uređenje namještaja, polica, pultova, rasvjete... A sve kako bi se dobio prodajni prostor koja će garantirati udobnost za kupca, ali i atraktivnost izložene robe – kažu u tvrtki.
Koliko će budući primatelji Esotiq franšize morati uložiti u pokretanje posla ovisit će ponajviše o stanju prodajnog prostora i opsegu potrebnih promjena, a svakako o državi i gradu u kojem se trgovina otvara. Procjenjuje se da je cijena opremanja prostora oko 225 eur/m2. Optimalna veličina prostora je između 50 i 100 m2, a trgovina bi trebala biti smještena u centru grada, na glavnoj ulici ili trgovačkom centru.
Podrška davatelja franšize ne pokriva samo razdoblje prije otvaranja trgovine. Primatelj treba računati na pomoć tijekom cijelog trajanja suradnje. – Počinje odabirom prave lokacije i našim sudjelovanjem u pregovorima o uvjetima najma. Zatim, koordiniramo cijeli proces otvaranja trgovine, pomažemo u dizajnu prodajnog prostora, a možemo pomoći i u opremi i odabiru dobavljača za opremu, ako partner želi da se njegov namještaj proizvodi u Poljskoj – kažu u tvrtki.
Uz prijenos znanja (know-how) i obuku za primatelja franšize i njegovo osoblje, tim davatelja franšize pomoći će i u osmišljavanju marketinških kampanja, promocija i akcija, te uređenju izloga i kolekcija u trgovini, što uključuje i pomoć pri izlaganju robe.
Osim linija donjeg rublja, po kojima je Esotiq prepoznatljiv, ove trgovine prodaju i kolekcije pidžama, kupaćih kostima i kozmetike.

pročitajte članke

Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .