Hrvatska franšiza u Meksiku

Prvi franšizni objekt otvoren je 22. rujna 2023. gdje je došlo preko 500 zainteresiranih gamera na otvaranje. Ovaj značajni korak označava kontinuirani rast i ekspanziju brenda koji je svoje putovanje započeo u Zagrebu 2017. godine.
Do danas, Friendly Fire je uspješno franšizirao svoj poslovni model u BiH i Austriji, prikupivši zajednicu od gotovo100.000 korisnika. Potpisivanjem master franšiznog ugovora za Meksiko, brand otvara vrata za minimalno 30 novih objekata na području Meksika, čime postavlja snažne temelje za svoju prisutnost u Latinskoj Americi.
– Ovaj veliki korak je rezultat kontinuiranog rada i vizije daljnjeg globalnog širenja naše mreže. Friendly Fire teži postati sinonim za vrhunsko gaming iskustvo širom svijeta – rekao je osnivač i CEO, David Kosir. Dodao je da su u tijeku pregovori za širenje na dodatna tržišta, ali detalji za sada ostaju povjerljivi.
Industrija e-sporta doživljava eksponencijalni rast, s trenutnom tržišnom vrijednošću od 3,96 bilijuna dolara, a očekuje se da će do 2027. godine dosegnuti 5,5 bilijuna dolara. Friendly Fire planira iskoristiti ovu dinamiku rasta, postavljajući se kao predvodnik u industriji koja bilježi godišnji rast od 8,21%.
Andrija Čolak, suosnivač i glavni savjetnik za franšizno poslovanje, naglašava kako Friendly Fire ima sve preduslove da postane sljedeći hrvatski globalni franšizni fenomen. – Uz izvanredan povrat investicije i jednostavno operativno vođenje, Friendly Fire je postavljen za dostizanje velikih rezultata na globalnoj razini – rekao je Čolak.
S otvaranjem u Meksiku, Friendly Fire ne samo da fortificira svoj položaj u gaming industriji, već također postavlja povijesni milestone, postajući prva hrvatska franšiza koja se otvara u Meksiku.
pročitajte članke

Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.