Svježa voćka...u čaši soka

Nakon što je odlučila proširiti koncept barova svježe cijeđenih sokova i na tržišta Srbije i Hrvatske, tvrtka Nude Juice and Smoothie planira potražiti potencijalne primatelje franšize. Svim zainteresiranim poduzetnicima tvrtka nudi tri moguća modela suradnje. Primalac, prvo, može dobiti franšizu za potpuno nov, kompletno opremljen bar pod brandom Nude Fresh&Juicy. Zatim, primatelj se može odlučiti dodati ponuđeni koncept u već postojeći objekt koji vodi pod vlastitim brandom. Po trećem modelu, franšizoprimac može sudjelovati u online prodaji sokova putem specijaliziranog e-shop-a, koji je dostupan na jedinstvenoj adresi www.drinkfresh.cz.
Zapravo, tek krajem prošle godine tvrtka je uvela novinu online trgovine u poslovanje. Kupci su tako dobili priliku poručiti svježe pripremljene napitke preko interneta, i u najbržem mogućem roku dobiti ih na kućnu adresu, pri čemu je usluga isporuke besplatna.
Trenutno, posluju tri Nude Fresh&Juicy bara u Pragu. Jedan od svojih barova tvrtka je, međutim, bila prisiljena zatvoriti zbog slabog prometa. - Lokacija, jednostavno, nije bila sretno odabrana - objašnjava Přemysl Hejda, direktor tvrtke. - Tako smo se iz prve ruke uvjerili da je izbor lokacije jedan od najbitnijih faktora uspjeha - dodaje Hejda. Izbor atraktivne i pažljivo odabrane lokacije od tada ulazi u korpus potpore koju Nude Juice and Smoothies, kao davatelj franšize, pruža svojim primateljima.
Po tajnoj recepturi
Nude Fresh&Juicy barovi nude 100% svježe voće i povrće, voćne šejkove (smoothies) i voćne salate. Osnovna ponuda je dopunjena i širokim izborom voda i energetskih pića. - Koristimo samo svoje recepte, jer želimo udovoljiti različitim ukusima naših kupaca. Također, svi napici se spremaju "na licu mjesta", pred našim mušterijama - kaže Přemysl Hejda i naglašava da se voće i povrće prije obrade drži u hladnom stanju, što jamči svježinu i kvalitetu napitaka.
Ulazna naknada za ovaj koncept iznosi 3.900 eura (99.000 čeških kruna), a iznos ukupne investicije varira ovisno o vrsti franšizne jedinice i uvjeta rentiranja prostora. Za prvi model bara, recimo, potrebno je izdvojiti 40-60.000 eura, redovna franšizna naknada iznosi 5-15% od prodaje, a naknada za marketing 3%. Ugovor se potpisuje na pet godina.
Za više informacija pogledajte Nude Fresh & Juicy u Katalogu franšiza na našem portalu.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?