Sajam biznisa i franšizinga

Sajam se održava u praškom kongresnom centru "U Hajku" i otvoren je za sve posjetitelje koji bi željeli bliže upoznati franšizni model poslovanja. Sajam je organiziran i s ciljem da ponudi više informacija o mogućnostima malih i srednjih poduzeća za poslovanje kroz franšizu. Sudionici sajma će biti u prilici susresti se s predstavnicima međunarodnih i domaćih franšiznih koncepata, poput CrossCafe, Náš Grunt, Pizza Mizza ili Uniglobe Travel.
Tijekom manifestacije, u sklopu popratnog programa, bit će održane i konferencije. Predavanja, prezentacije i forumi su namijenjeni za sve posjetitelje, a neke od tema, kao što su marketing, franšizing, poslovna podrška, pravna legislativa i primjeri poslovnih rješenja, mogle bi biti naročito interesantne poduzetnicima iz malih i srednjih poduzeća, kao i onima koji se tek upuštaju u samostalno poslovanje.
- Naša srednjoročna vizija je da redovito i barem jednom godišnje organiziramo ovakav specijaliziran sajam o franšizingu i poslovanju u Pragu. Također, planiramo uključiti i druge oblasti vezane za poslovanje, čime bismo znatno proširili broj kandidata i kompanija koji bi dobili priliku sudjelovati na sajmu - kaže Monika Hrubalova, stručni savjetnik sajma.
Glavni partner sajma, koji je ove godine pomogao da se organizira Franchise & Retail Academy, jeste nutricionistički centar Naturhouse. Ostali partneri su DietFitness, Yves Rocher i Business for Breakfast. Medijski partner sajma je češki portal Franchising.cz.
Za više informacija o Sajmu biznisa i franšizinga u Pragu, posjetite www.vystavafranchisingu.cz
(Prenijeto sa Franchising.cz, priredila Redakcija Franchising.hr)
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.