Trgostil otvara nove dućane

Hrvatska tvrtka Trgostil nedavno je otvorila dvije franšizne radnje u Zagrebačkoj županiji, mjestima Samoborje i Orešje. p>
Trgostil d.d. sa sjedištem u Donjoj Stubici značajan je igrač u Krapinsko-zagorskoj županiji, ali posluje u još dvije županije, Zagrebačkoj i Varaždinskoj.
U svom sustavu ovaj trgovački lanac ima 78 prodavaonica, a franšizne trgovine se nalaze u Jakovlju, Lazu, Lepoglavi, Budinšćina, Loboru, Starom Golubovcu, Luki, Bistri, Žejincima, Hrastina Samoborskoj, Strmcu Samoborskom i Mlinovima u Zagrebu. I dok se u 58 trgovina isključivo mogu pazariti prehrambeni proizvodi, preostalih 20 ima širi asrotiman, pa u njima, između ostalog, može se kupiti i papirna konfekcija, školski pribor, bijela tehnika, građevinski materijal, alati.
Pored maloprodaje, Trgostil ima i vlastiti vozni park kojim ne opskrbljuje samo svoje radnje, već dostavlja robu i veleprodajnim kupcima. Zahvaljujući skladišnom prostoru mogu u zalihama čuvati veće količine robe.
Trgostil je osnovan neposredno po završetku Drugog svjetskog rata, 1947.godine, ali se tada zvao Partizan. Pod sadašnjim imenom djeluje od 1991. i zapošljava 422 radnika.
Od 2009. tvrtka je član Narodnog trgovačkog lanca, grupe koja okuplja 16 hrvatskih maloprodavača i koja ostvaruje godišnji prihod veći od osam milijardi kuna. Narodni trgovački lanac nastao je spajanjem CBA Internacional i grupe NTL. U toj maloprodajnoj mreži trenutačno radi 10.000 ljudi.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.