Tko čeka, dočeka

Tvrtka Delta Real Estate, članica Delta holdinga, koja će graditi spomenuti šoping centar, potpisala je ugovor s francuskim trgovcem o zakupu prostora od 10.000 kvadrata, navodi se u priopćenju kompanije.
Ukoliko ne bude nepredviđenih okolnosti, kakvih često ne manjka u regiji, najveći europski trgovac će dobiti priliku "osvježiti" tržište trgovine u Srbiji.
Ovo je već druga potvrda o dolasku francuskog trgovca na srbijansko tržište ove godine. Početkom godine, prvo je stigla najava franšizoprimca CM Balkan, preko kojeg Carrefour nastupa u regiji. Kristijan Čaritat, izvršni direktor CMB Bulgaria (dio CM Balkan), izjavio je u intervjuu za SeeNews da Srbija za taj lanac može postati ključno tržište, pored Bugarskog, i da će prvo prodajno mjesto upravo biti hipermarket u Beogradu. Kada smo poslali pitanja u želji da saznamo detalje u vezi s planovima, uputili su nas upravo na intervju u SeeNews-u.
Tvrtka CM Balkan, inače, dio je tvrtke Marinopoulos Group koja je donedavno imala joint-venture s francuskim lancem Carrefour. Carrefour je, međutim, prošle godine prodao 50 posto svog udjela u zajedničkoj kompaniji, te je Marinopoulos postao ekskluzivni franšizoprimac za zemlje regiona. Ta tvrtka, inače, maloprodajnu mrežu u Grčkoj ne širi samo kroz vlastite prodavaonice, već je i sama davatelj franšize.
Kada je riječ o zastupljenosti u zemljama regije, Carrefour se, pored Bugarske, nalazi još u Makedoniji i Albaniji. Prvi hipermarket u Makedoniji otvoren je u Skoplju prošle godine. Nositelj franšize na tom tržištu je tvrtka CMB Balkans Skoplje (dio Marinopoulos skupine). Godinu dana ranije, 2011. otvoren je i hipermarket u glavnom gradu Albanije Tirani. Oba prodajna mjesta nalaze se u okviru modernih tržnih centara, baš kao što će, prema najavama, biti i u Srbiji.
Mada je više puta najavljivan dolazak u Hrvatsku, službenih potvrda još nema.
Stručnjaci ističu da trgovački lanci takvih "gabarita" rijetko nastupaju direktno u zemljama s malim brojem stanovnika i radije se odlučuju za franšizu, kao što Carrefour zapravo radi.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.