Do kraja 2013. novi izgled bi trebali dobiti svi pojedinačni odjeli Hitpol trgovina, poput odjela mesnih i suvomesnatih proizvoda, alkoholnih pića, voća i povrća.
Četvrtak
21.02.2013
Ako svaka promjena, pa čak i najmanja, srcu prija, onda nije neobično kad lanac trgovina odluči "osvježiti" svoj izgled.
 

Nakon 13 godina poslovanja, poljski trgovački lanac mješovite robe Hitpol odlučio je promijeniti i osavremeniti svoj ​​izgled. Sve trgovine -- i jedinice u vlasništvu tvrtke i franšizne radnje -- trebale bi dobiti moderniji dizajn, ali tako da se klijenti u njima osjećaju ugodno i sigurno. Ovo je, u najkraćem, osnovna ideja-vodilja vlasnika trgovačkog lanca Hitpol, koji se u Poljskoj širi uglavnom u jugoistočnim regijama Potkarpatje i Malopoljsko. 

Promjene se vrše postupno i vrlo sistematično. Za sada je okončana faza redizajniranja vanjštine prodajnih objekata. Novi su izgled, pored toga, dobile sve trgovine koje su pristupile franšiznoj mreži od studenog prošle godine. 

Promjene vizualnog identiteta primjećuju se prije svega u unutarnjem prostoru trgovina. Do kraja 2013. novi bi izgled trebale dobiti sve Hitpol trgovine, koje će biti "obogaćene" novim dizajnom pojedinačnih odjela -- mesnih i suvomesnatih proizvoda, alkoholnih pića, voća te povrća. U konačnici, bit će promijenjen i prostor sa blagajnama.

Izvor: Franchising.pl