Kad dućan menja lice

Nakon 13 godina poslovanja, poljski trgovački lanac mješovite robe Hitpol odlučio je promijeniti i osavremeniti svoj izgled. Sve trgovine -- i jedinice u vlasništvu tvrtke i franšizne radnje -- trebale bi dobiti moderniji dizajn, ali tako da se klijenti u njima osjećaju ugodno i sigurno. Ovo je, u najkraćem, osnovna ideja-vodilja vlasnika trgovačkog lanca Hitpol, koji se u Poljskoj širi uglavnom u jugoistočnim regijama Potkarpatje i Malopoljsko.
Promjene se vrše postupno i vrlo sistematično. Za sada je okončana faza redizajniranja vanjštine prodajnih objekata. Novi su izgled, pored toga, dobile sve trgovine koje su pristupile franšiznoj mreži od studenog prošle godine.
Promjene vizualnog identiteta primjećuju se prije svega u unutarnjem prostoru trgovina. Do kraja 2013. novi bi izgled trebale dobiti sve Hitpol trgovine, koje će biti "obogaćene" novim dizajnom pojedinačnih odjela -- mesnih i suvomesnatih proizvoda, alkoholnih pića, voća te povrća. U konačnici, bit će promijenjen i prostor sa blagajnama.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.