Kad dućan menja lice
Nakon 13 godina poslovanja, poljski trgovački lanac mješovite robe Hitpol odlučio je promijeniti i osavremeniti svoj izgled. Sve trgovine -- i jedinice u vlasništvu tvrtke i franšizne radnje -- trebale bi dobiti moderniji dizajn, ali tako da se klijenti u njima osjećaju ugodno i sigurno. Ovo je, u najkraćem, osnovna ideja-vodilja vlasnika trgovačkog lanca Hitpol, koji se u Poljskoj širi uglavnom u jugoistočnim regijama Potkarpatje i Malopoljsko.
Promjene se vrše postupno i vrlo sistematično. Za sada je okončana faza redizajniranja vanjštine prodajnih objekata. Novi su izgled, pored toga, dobile sve trgovine koje su pristupile franšiznoj mreži od studenog prošle godine.
Promjene vizualnog identiteta primjećuju se prije svega u unutarnjem prostoru trgovina. Do kraja 2013. novi bi izgled trebale dobiti sve Hitpol trgovine, koje će biti "obogaćene" novim dizajnom pojedinačnih odjela -- mesnih i suvomesnatih proizvoda, alkoholnih pića, voća te povrća. U konačnici, bit će promijenjen i prostor sa blagajnama.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke
Vuna kao vrijedan resurs
/16.02.2021
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Otvoren Subway u Hrvatskoj
/27.04.2017
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Ove su godine mnoge novine obilježile poslovanje franšiznog sustava „Malac genijalac“. Osim novih tržišta na kojima počinje s radom, ponuđeni su i novi edukativni programi.