Tvrtka Yves Rocher posluje u gotovo 90 zemalja, i ima prodajna mjesta na pet kontinenata.
Ponedjeljak
25.02.2013
Yves Rocher uvodi novi oblik potpore za svoje primatelje franšize u Češkoj. Olakšava dobijanje bankovne garancije.
 

Francuska tvrtka Yves Rocher, uzgajivač biljaka, proizvođač i distributer prirodnih kozmetičkih proizvoda, zdušno podržava oblik poslovanja kroz franšizu. I pored toga što za pokretanje franšize treba izdvojiti priličnu svotu novca, u tvrtki ne žele ništa prepustiti slučaju i planiraju nastaviti sa širenjem svog branda. Zato su ove godine u Češkoj uveli novi oblik podrške za primatelje franšize, dajući im mogućnost uzimanja bankovne garancije, pri čemu bi tvrtka Yves Rocher bila jemac. Yves Rocher planira ovaj oblik financijske potpore pružiti i svim potencijlnim primateljima franšize koji nemaju dovoljno sredstava za pokretanje posla.

Da bi pospješila podizanje svijesti o brandu, tvrtka Yves Rocher planira 14. ožujka održati poslovni skup posvećen franšizingu i tako neposredno približiti svoj koncept potencijalnim primateljima franšize. Na skupu bi, između ostalog, bio predstavljen i spomenuti oblik financiranja kroz bankovne garancije. Kako kaže Lenka Křížová, koordinator franšizne mreže tvrtke Yves Rocher u Češkoj, potencijalni primatelji franšize vrlo često kažu da nemaju dovoljno sredstava za pokrivanje prve nabave robe. Tvrtka želi podržati i neodlučne kandidate, pošto im od sada mogu ponuditi drukčije rješenje za problem. Posebna pažnja će biti posvećena i tzv. "vezanoj franšizi", koja podrazumijeva da franšizoprimac može preuzeti već uspostavljenu podružnicu tvrtke Yves Rocher.

Trenutačno, Yves Rocher ima 31 vlastitu i 16 franšiznih prodavaonica u Češkoj, kao i 10 vlastitih i 4 franšiznih prodavaonica u Slovačkoj. - Naše prodavaonice, bilo vlastite, bilo franšizne, posluju vrlo dobro. Mreža i dalje raste, otvaraju se novi dućani, renoviraju postojeći, sklapaju nova franšizna partnerstva - kaže Lenka Křížová. I pored toga što su neki od potencijalnih primatelja zainteresirani za otvaranje franšiznih prodavaonica u manjim gradovima, Křížová naglašava da su za uspjeh koncepta Yves Rocher ipak pogodniji gradova s ​​više od 30.000 stanovnika.

Izvor: Franchising.cz