Primatelji franšiza na Sajmu turizma razgovaraju sa svojim partnerima, dok davaoci, između ostalog, ovu manifestaciju koriste i kao priliku za promoviranje franšiznog modela poslovanja.
Petak
22.02.2013
Na 35. turizma, koji se održava od 21. do 24. veljače u Beogradu, nastupa nekoliko turističkih agencija skupa sa svojim franšizoprimcima.
 

Turistička agencija Fly Fly Travel nastupa na štandu zajedno sa svojim primateljima franšize. Igor Vujović, zadužen za širenje franšizne mreže, kaže da su svi primatelji prisutni i da bez ikakve nadoknade koriste kapacitete zajedničkog štanda kako bi razgovarali i ugovarali daljnju suradnju sa svojim partnerima. - Primatelji franšiza su imali mogućnost da unaprijed pošalju pozivnice i zakažu sastanke sa svojim poslovnim partnerima, računajući upravo na to da će imati svoje mjesto na zajedničkom štandu agencije - kaže Vujović.

On dodaje da su brojni posjetitelji zainteresirani za njihovu franšizu, te koriste nastup na Sajmu da promoviraju i taj koncept poslovanja.

Miroslav Pačić, marketing menadžer u turističkoj agenciji Odeon World Travel, kaže da se i njihovi franšizni partneri predstavljaju na zajedničkom štandu. Primatelji, prema njegovim riječima, sudjeluju i u financiranju zajedničkog nastupa. On kaže da očekuje da do kraja ovog događaja podjele 20.000 kataloga i cjenika. Ljetnu sezonu promoviraju pod sloganom "Ključ za sva vaša putovanja".

Na Sajmu turizma nastupaju i druge agencije koje mrežu šire franšizno, a među njima su i Kon Tiki i Filip Travel.


Popularno na forumu