Svi na sajam

Turistička agencija Fly Fly Travel nastupa na štandu zajedno sa svojim primateljima franšize. Igor Vujović, zadužen za širenje franšizne mreže, kaže da su svi primatelji prisutni i da bez ikakve nadoknade koriste kapacitete zajedničkog štanda kako bi razgovarali i ugovarali daljnju suradnju sa svojim partnerima. - Primatelji franšiza su imali mogućnost da unaprijed pošalju pozivnice i zakažu sastanke sa svojim poslovnim partnerima, računajući upravo na to da će imati svoje mjesto na zajedničkom štandu agencije - kaže Vujović.
On dodaje da su brojni posjetitelji zainteresirani za njihovu franšizu, te koriste nastup na Sajmu da promoviraju i taj koncept poslovanja.
Miroslav Pačić, marketing menadžer u turističkoj agenciji Odeon World Travel, kaže da se i njihovi franšizni partneri predstavljaju na zajedničkom štandu. Primatelji, prema njegovim riječima, sudjeluju i u financiranju zajedničkog nastupa. On kaže da očekuje da do kraja ovog događaja podjele 20.000 kataloga i cjenika. Ljetnu sezonu promoviraju pod sloganom "Ključ za sva vaša putovanja".
Na Sajmu turizma nastupaju i druge agencije koje mrežu šire franšizno, a među njima su i Kon Tiki i Filip Travel.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.