Želimo nove partnere

Vulco je multinacionalni franšizni lanac brzih servisa koncerna Goodyear. Servisi pod brandom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su deo i vrše sve usluge vezane za pneumatike (vulkanizer), već se u njima mogu obaviti i druge servisne auto-usluge - kvalitetno i brzo. Možete popraviti i zameniti amortizere, kupiti rezervne delove za izduvni i kočioni sistem, akumulatore, motorno ulje.
Krešimir Antolić, specijalista za razvoj maloprodaje u tvrtki Vulco, kaže da trenutačno nema mnogo zahtjeva za franšizom. Vulkanizeri se, kako objašnjava, češće uključuju u mrežu nakon što im on predoči prednosti i mogućnosti poslovanja unutar Vulco sustava. – Osobno sam angažiran na poslovima širenja mreže, pa prema potrebama tražim partnere na određenom području. Vulkanizeri se na taj način češće uključuju u franšiznu mrežu – kaže Antolić.
Trenutačno, najviše franšiznih partnera imaju na području Slavonije, a mreža broji 39 vulkanizera širom Hrvatske.
Antolić kaže da se vulkanizeri koji pristupe mreži prilagođavaju jako brzo, uglavnom u roku od mjesec dana. – Ponekad je nama potrebno više vremena za brandiranje objekta – kaže Antolić.
Uvjeti za pristupanje franšiznoj mreži Vulco u Hrvatskoj podrazumijevaju da primatelj bude na dobroj lokaciji i da njegov servis može opslužiti najmanje dva automobila u isto vrijeme. Servisi ne moraju prodavati isključivo gume tvrtke Goodyear (koja je i nositelj franšize Vulco), ali brandovi te tvrtke (Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava) trebaju činiti bar 60 posto od ukupne prodaje.
Ekskluzivni nosilac Vulco franšize je Goodyear Dunlop, jedan od vodećih svetskih proizvođača pneumatika sa preko 28 fabrika i 80.000 zaposlenih. Vulco u Hrvatskoj posluje od 2005. godine. Od zemalja regiona prisutan je još i u Sloveniji, Srbiji i Makedoniji. U mreži ima oko 600 servisa.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.