Brza kupnja

Ovakav format već postoji na nekim tržištima na kojima posluje belgijska tvrtka - Rumunjskoj, Grčkoj, ali i na matičnom tržištu, u Belgiji.
Prve Shop&Go prodavaonice u Srbiji su otvorene u Beogradu, ali će svih 197 Mini Maxija biti zamijenjeno ovim formatom.
David Vander Schueren, operativni direktor tvrtke Delhaize Europe za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru, kaže da je jedan od glavnih razloga za promjene to što je postojanje Maxija i Mini Maxija zbunjivalo potrošače, posebice u pogledu toga što od asortimana mogu pronaći u tim formatima i kakve ih povoljnosti očekuju. - Detaljno smo analizirali potrebe i navike naših potrošača u objektima Mini Maxija i u želji da im kupnju učinimo prijatnijom, bržom i efikasnijom, donijeli smo odluku o promjeni. Sa promjenom Mini Maxija u Shop&Go, razlike među ostalim formatima će biti jasnije i biće jednostavnije odgovoriti na očekivanja koja potrošači imaju od naših formata - rekao je David Vander Schueren na otvaranju jedne Shop&Go prodavaonice.
Promjena bi se trebala završiti do 1. srpnja ove godine. Od tada će na tržištu postojati četiri formata ove tvrtke: pomenuti Shop&Go, Maxi supermarketi, Tempo i Tempo Express.
Shop&Go format namijenjen je potrošačima koji žele obaviti kratku i brzu kupnju. U tvrtki Delhaize, međutim, kažu da se ovaj format razlikuje od uobičajenih prodavaonica za brzu kupnju, prije svega, što posjeduje veći asortiman robe. U Delhaizovim radnjama ovog formata moći će se, između ostalog, kupiti svježe meso, voće, povrće, kruh i pecivo.
Mada za tržište Srbije još uvijek nema konkretnih planova o franšiznom širenju mreže, u Rumunjskoj se od prošle godine upravo ovaj novi format širi kao franšiza. Naime, Mega Image, deo belgijskoj Delhaizea, pozvala je sve zainterirane za franšizu Shop&Go da konkuriraju na njihovoj zvaničnoj internetskoj stranici. U Belgiji se nekoliko formata ovog lanca širi franšizno. Primatelji franšize dobijaju priliku poslovati pod brandom poznatog trgovinskog lanca, dobiti sav know-how i nabaviti robu po povoljnijim, nabavnim cijenama. Zauzvrat, izdvajaju dio naknade koja se obračunava od prodaje.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.