Modni orkestar
Orchestra Fashion, dio Verano Grupe, već sedam godina posluje kao primatelj master franšize jedne od najvećih talijanskih modnih kompanija Calzedonia SpA iz Verone. Od ukupno četiri robne marke koje Calzedonia posjeduje, Orchestra Fashion je franšizoprimac za brandove Intimissimi i Calzedonia i to za tržišta Srbije, Crne Gore i Makedonije.
Do prije dvije godine, Orchestra Fashion je zastupala i brandove tvrtke Gruppo Coin, kao i talijanske brandove GAS i STONEFLY. Međutim, Gruppo Coin je 2011. registrirao vlastitu tvrtku u Srbiji i, praktično, sve svoje brandove vratio pod okrilje principala, koji su automatski postali vlasništvo tvrtke Gruppo Coin Department Store Srbija.
Tvrtka Orchestra Fashion je, s druge strane, u travnju 2011. postala franšizoprimac talijanskog branda Stefanel. Tako je nakon dugo vremena ovaj talijanski brand ponovo ušao na tržište Srbije.
Goran Sovilj, glasnogovornik tvrtke Orchestra Fashion, kaže da robne marke koje su trenutno pod njihovim okriljem, kao i one koje su ranije zastupali, pažljivo biraju. Jedan od najvažnijih faktora jeste da li slični brandovi postoje na tržištu Srbije, odnosno, da li su konkurentni. Pažljivo se, prema njegovim riječima, analizira potreba za određenim kategorijama proizvoda. - Pokazalo se da je procjena za brandove Intimissimi i Calzedonia bila odlična, jer već godinama držimo primat na tržištu, što je izravno vezano za kvalitetu, dizajn i cijenu proizvoda koje nudimo - kaže Sovilj.
On kaže da Orchestra Fashion ima pravo unutar zemalja za koje je primatelj master franšize razvijati franšiznu mrežu, to jest, biti franšizodavac brandova Intimissimi i Calzedonia.
Tvrtka Calzedonia SpA je prošle godine zabilježila rast prodaje od 22 posto, što pokazuje snagu te tvrtke. Sovilj potvrđuje da je sustav tvrtke savršeno organiziran. - Poslovna politika je vrlo jednostavna, jasna i ima svoje ciljeve. Za Calzedoniu često kažem da je tvrtka koja je spoj švicarske i japanske kvalitete. Standardi koje je ova tvrtka zacrtala, poštuju se u svim zemljama u kojima rade. Kvaliteta proizvoda, interijer prodajnih prostora, advertising kampanje, pa i cjenovne kategorije proizvoda, brižljivo se prate iz centrale u Veroni. Bilo da ste u Beogradu, Londonu, Rimu ili Dubaiu, dobićete identičnu sliku, proizvod i kvalitetu - objašnjava Sovilj.
On kaže da slični standardi stoje i za tvrtku Stefanel. Prioriteti tog branda su kvaliteta, dobar dizajn i zadovoljan potrošač. - Stefanel je napravio veliki iskorak i izašao iz talijanskog trikotažnog klišea i približio se Max Mari i sličnim robnim markama - kaže Sovilj.
Orchestra Fashion, u ovom trenutku, ne namjerava postati franšizoprimac još nekog modnog branda. Tvrtka će se ove godine bazirati prije svega na proširenje postojeće prodajne mreže. Sovilj kaže da, ako je suditi po početku sezone, 2013. neće biti loša. - Prvi kontakt kupaca s novim kolekcijama pokazao je da su matične kuće napravile dobre proizvode, ali i jako zanimljive kampanje koje ih prate. Neće biti ni prevelikih promjena cijena, tako da ne očekujemo velike oscilacije u poslovanju. Svaka od marki ima svoje komercijalne kalendare, precizno planirane isporuke linija i kolekcija. Kupci će tijekom cijele godine imati dobru ponudu proizvoda - ističe Sovilj.
Orchestra Fashion osnovana je 2006. pod imenom New mazel tov. Naziv tvrtke je promijenjen 2008. Do sada je bila franšizoprimac ili prodavač oko 20 brandova. Pored Srbije posluje i u Crnoj Gori i Makedoniji.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Moda sa sjevera osvaja svijet
TRAŽITE LI KAKO POKRENUTI POSAO NA FARMI? ILI ŽELITE DOBITI KREDIT ZA INVESTICIJU? AKO VAS MOŽE ZANIMATI, POSTOJI LEGITNO I POUZDANO MJESTO GDJE MOŽETE U MIRU DOBITI SVOJ...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšiza u second-hand dućanu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Luksuz je ekskluzivan
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšiza u second-hand dućanu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Luksuz je ekskluzivan
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Franšiza u second-hand dućanu
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...