„Lagana“ franšiza bez konkurenta

Od pronalska i patentiranja materijala CROSLITE od kojeg se prave popularne "kroksice" prošlo je više od 10 godina. Od tog vremena, tvrtka Crocs je otvorila više od 1.500 prodavaonica u 125 zemalja diljem svijeta. Na tržište Ukrajine tvrtka je ušla 2008. Danas, Crocs ima 12 franšiznih trgovina i aktivno traga za novim primateljima franšize u Ukrajini. - Na ovom tržištu, Crocs nema konkurenta - kaže Elena Terjajeva, zastupnik branda Crocs za tržište Ukrajine. - Zbog specifične prirode i jedinstvenog dizajna obuće, brand nikada nije imao konkurenta. Dakle, ima dovoljno prostora za rast - zaključuje Terjajeva.
Crocs ima prodavaonice u devet gradova u Ukrajini. Najveći broj prodajnih mjesta se nalazi u glavnom gradu i na jugu. - U usporedbi s bilo kojim drugim brandom tzv. casual obuće za ljeto i plažu, "kroksice" su po svojoj lakoći i praktičnosti bez premca. Stoga, i prodavaonice u toplijim, južnim regijama su u blagoj prednosti - kaže Terjajeva. - Također, prodavaonice koje se nalaze u turističkim središtima, najveći dio godišnjih prihoda mogu generirati u razdoblju od svibnja do listopada.
Tvrtka planira nastaviti razvijati franšiznu mrežu u Ukrajini i otvoriti više radnji u gradovima s najmanje 300.000 stanovnika. Najbolje lokacije bi bile unutar velikih trgovačkih centara ili ulicama u središtu grada. Optimalan prodajni prostor treba imati površinu od 50 do 80 kvadarata, međutim, tvrtka individualno pristupa svakom od partnera, tako da u određenim regijama će biti dovoljan i prostor od 28 kvadarata, za razliku od popularnih šetališta na Jalti, gdje bi prodavaonica mogla biti i na površini od 125 četvornih metara.
Crocs svojim franšiznim partnerima jamči sveobuhvatnu marketinšku podršku. - Pored toga, postoji i ona vrsta reklame za koju vam ne treba nikakav napor - kaže Terjajeva. - Primijetit ćete da junaci u nekom od američkih ili domaćih filmova nose "kroksice", ili ćete u novinama vidjeti da neka od omiljenih "zvijezda" iz svijeta zabave, pa i političari i ugledni poduzetnici vole Crocs.
Koliko god da je Crocs poznat po jedinstvenom, ležernom i nepretencioznom dizajnu, linija dizajnerskih rješenja se širi. Čizme za kišu za djecu i odrasle bile su hit u kolekciji za jesen i proljeće, a ove zime se pojavila i kolekcija cipela s prirodnim krznom, koja može izdržati temperature i do minus 30.
Za pokretanje franšizne radnje potrebno je izdvojiti 30.000 dolara, pri čemu se Crocs obvezuje da će pomoći u obuci primatelja franšize i zaposlenih, opremanju prodavaonice i marketinškim aktivnostima.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .