Lanac sve duži

Franšizna mreža srbijanske tvrtke Dve šmizle je krajem prošle godine proširena otvaranjem prodavaonica u Nišu i Obrenovcu. Iako posluje tek nekoliko mjeseci, Milica Gavrilović, vlasnica tvrtke, već sada može reći da su s prodavaonicom u Nišu napravili "pun pogodak". - Radnja se nalazi u samom centru grada, na odličnoj lokaciji, što je važno za svaku franšizu. Dve šmizle su već toliko poznate u Nišu da se često čuje: "Naći ćemo se kod Dve šmizle... Čekat ću te kod Dve šmizle... To se nalazi blizu Dve šmizle...". Na moje veliko zadovoljstvo, franšiza u Nišu izuzetno dobro radi. Franšiza iz Obrenovca je zadovoljna obrtom. Također se nalazi u centru grada, tako da je vrlo primjećena - kaže Gavrilović.
Pozitivne su reakcije i u srbijanskim gradovima u koje su Dve šmizle stigle ove godine - Paraćinu, Inđiji i Bečeju. Gavrilović kaže da je i ženama u tim gradovima brand već bio poznat, te kada su se otvorile franšizne radnje, nisu imali osjećaj da su "potpuni stranci". - To je zaista lijep osjećaj, jer je to u današnje vrijeme rijetkost. Pošto je prošlo malo vremena od otvaranja novih franšiza, treba još pričekati da se vidi kako će raditi. Do sada su vlasnici zadovoljni rezultatima, što je naravno jako bitno - kaže ona.
Gavrilović dodaje da imaju mnogo zainteresiranih za franšizu. - Iznenađuje me što je interesovanje za franšizom veliko, budući da je financijska situacija izuzetno teška u svim granama gospodarstva - kaže Gavrilović. Razlog može biti, kako ona kaže, i u tome što brand Dve šmizle dugo postoji na tržištu, stabilno posluje i širi se, što svakako ulijeva povjerenje. Bez obzira na to što bi se mogao okarakterizirati kao, kako kaže, "ženski" brand, za njega znaju i muškarci, pa su vlasnici mnogih franšiznih radnji i pripadnici "jačeg spola". - Pored svega toga, za otvaranje naše franšize ne treba toliko ulaganja kao za neke druge franšize. Franšiza je u našoj regiji još uvijek besplatna - objašnjava ona.

Ipak, dva primatelja iz Bosne i Hercegovine, točnije Prijedora i Brčkog, zatvorili su svoje franšizne radnje. Gavrilović, međutim, kaže da su ovi primatelji bili u radnom odnosu u drugoj tvrtki i imali dodatne poslove koji nisu bili u vezi s trgovinom, te nisu imali dovoljno vremena posvetiti se franšiznom poslovanju.
Krajem travnja mreža će biti obogaćena još jednom radnjom, pošto bi polovinom travnja trebao potpisati ugovor za otvaranje franšizne radnje u Višegradu. Trenutno, traju i pregovori za otvaranje franšize u Aranđelovcu.
U tvrtki ne miruju ni glede ostalih važnih segmenata poslovanja. U pripremi je nova internet stranica Dve šmizle koja bi trebala, kako kaže Gavrilović, biti postavljena ovih dana. Svoju Facebook stranicu "Dve šmizle jewelery watches" redovito obogaćuju najnovijim slikama nakita, a nedavno su završili i snimanje nakita sa manekenima. Neke od tih fotografija objavljujemo i na našem portalu.
U franšiznoj mreži Dve šmizle sada posluje 33 franšizne radnje i kornera. Računajući i radnje u vlasništvu Dve šmizle, ovaj sustav zapošljava oko 95 radnika.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com