Ljepota u franšizi

Od prošle godine u Češkoj posluje profesionalni estetski centar za njegu ljepote, zdravlja i vitalnosti pod brandom Amaryllis. Tretmani za regeneraciju i relaksaciju tijela su raznovrsni -- od masaže i akupunkture, preko liposukcije i fototerapije do homeopatije, aromaterapije i opuštajućih tretmana u izdvojenom i mirnom okruženju. Sve tretmane, povrh svega, vodi i nadgleda stručno osoblje i liječnici.
Nije ni čudo, ako se uzme u obzir da je Zlatka Takácsová, vlasnica koncepta i tvrtke Medi Health and Beauty, i sama liječnik koja pored redovne kliničke prakse radi i u svom estetskom centru u Pragu.
U intervjuu tjedna koji je nedavno dala za češki portal Franchising.cz Takácsová je objasnila da je naglasak prije svega stavljen na kvalitetu pružene usluge i dosljednu brigu o klijentima, pogotovo što je svjesna koliko je danas, u uvjetima oštre konkurencije, teško zadržati klijentelu i da ponekad ni najbolji know-how ne može jamčiti uspjeh.
Takácsová kaže da su počeli razmišljati o franšizi iz nekoliko razloga. Znali su da više nije tako lako razviti posao u Češkoj kao što je to bilo prije deset godina, te i ideja o pokretanju velikog broja vlastitih poslovnica nije bila realna. U Amaryllis u Pragu su, pored toga, redovito dolazili klijenti iz udaljenih krajeva Češke, te se širenje mreže kroz franšizu nametnulo kao prirodno i idealno rješenje.
-- Ono što nas je posebno privuklo franšiznom modelu poslovanja je i činjenica da će svi koji sudjeluju u tom lancu raditi najbolje što mogu da bi postigli rezultate. A zadovoljni klijenti se uvijek vraćaju i žele i nadalje dolaziti. To, na kraju, donosi novce -- objašnjava Takácsová.
Ovo potvrđuje i Juraj Slovak iz tvrtke Amaryllis. -- Ljudi koje zaposlite i koji rade za plaću nikad ne mogu biti motivirani kao ljudi koji su uložili vlastiti novac u posao i očekuju povrat investicije. Sigurni smo da će primatelj franšize, koji bude voljan raditi i koristiti naša iskustva u poslovanju i privlačenju klijenata, biti vrlo uspješan -- dodaje Slovak.
Tvrtka planira postupno otvoriti franšizni centre diljem Češke, Slovačke i Mađarske, i to u gradovima koji imaju najmanje 35.000 žitelja. U gradovima s 150.000 žitelja otvorili bi bar dvije poslovnice. -- Budući da Amaryllis njeguje koncept profesionalnog estetskog i rekonstruktivnog centra, ne želimo franšizne poslovnice otvarati po šoping centrima. Tražimo elegantnije rješenje, prostor unutar lijepih rezidencijalnih zdanja, iako znamo da će zakup prostora u tom slučaju biti skuplji. Prije svega, želimo da klijent bude u ugodnom i prijateljskom okruženju u kojem se može opustiti kao u svom domu. A kad je klijent zadovoljan, poželjet će i da se opet vrati -- objašnjava Slovak.
Ovisno o veličini lokalnog tržišta, potražnji i financijskoj moći potencijalnog franšizoprimca, tvrtka nudi tri različita formata centra: Beauty Institute, Beauty Point i Beautymobil Point. Svaki od njih je opremljen drukčijim setom profesionalne opreme, što se odražava i na iznose ulaznih naknada, koje se kreću od oko 15.000 eura (za najmanji format) do 70.000 eura (za najveći format centra).
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.