Tatto više nije vječan

Sve donedavno uklanjanje tetovaže je bio bolan proces, koji je mogao imati ozbiljne posljedice po zdravlje čovjeka. Osim toga, nijedna dosadašnja metoda nije bila u potpunosti djelotvorna. Tko god je pokušavao skinuti tetovažu, zna da uklanjanje laserom ostavlja trajne ožiljke, a boja kože na mjestu tetovaže često pretrpi nepovratnu izmjenu. Međutim, Skinial predstavlja novi način "nježnog" uklanjanja tetovaža bez upotrebe lasera. Metoda jamči da će tetovaža u potpunosti biti uklonjena nakon nekoliko tretmana, a proces je potpuno siguran i ne ostavlja štetne posljedice na zdravlje ili kožu.
Kao koncept specijaliziranog studija za trajno uklanjanje tetovaža, Skinial predstavlja i vrlo unosnu poslovnu priliku koja, u usporedbi s drugim branšama, dokazuje da i u godinama krize može biti vrlo profitabilna i da ostvaruje konstantan rast.
Za pokretanje Skinial studija potreban je prostor od najmanje 15 četvornih metara, koji bi mogao biti i u privatnom stanu (uz potrebne modifikacije zarada higijene), klinici, kozmetičkom ili estetskom salonu. Skinial izbjegava lokacije u prometnim ulicama, jer većina klijenata zahtijeva diskreciju nakon što se odluče za skidanje tetovaže.
Kao dodatna usluga, Skinial je odlično rješenje za proširenje postojeće ponude u kozmetičkim i estetskim salonima, ali može biti i prilika za pokretanje novog, odnosno, dodatnog posla (part time job), koji bi bio podjednako unosan izvor prihoda.
Potencijalni primatelj pojedinačne franšize treba izdvojiti 17.000 eura, i za to dobiva licencu (12.000 eura), obuku, startni paket za 10 tretmana i opremu za studio. Potencijalni primatelj master franšize bi trebao izdvojiti 30.000 eura.
Skinial, pored toga, ne uzima nikakve mjesečne naknade, niti zahtjeva da se izdvaja naknada za marketing. Početni kapital je gotovo jedini uvjet za pokretanje franšize, tako da je koncept moguće implementirati vrlo brzo i studio se otvara u prosjeku za manje od dva mjeseca. Primalac jedino ima obvezu navabljati ikoristiti Skinial proizvode za uklanjanje tetovaže.
Skinial u Hrvatskoj traži i primatelje pojedinačne franšize (single unit), ali i primatelja master franšize koji bi dobio i teritorijalni ekskluzivitet i pravo prodaje franšize u razdoblju od 10 godina.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.