Colosseum u Slavonskom Brodu

Najveći investicijski projekt u gradu na obali Save u posljednje dvije decenije konačno je završen. Tržni centar City Colosseum 11. travnja otvara vrata za potrošače, kojima će na raspolaganju biti 26 brandova, ugostiteljske usluge, ali i zabavni sadržaji - kino i dječja igraonica.
Među brandovima se nalaze i C&A, H&M, New Yorker, Takko Fashion, S.Oliver i drugi. Prema pisanju hrvatskih medija trenutno je zakupljeno 85 posto prostora.
U Slavonskom Brodu, prema posljednjem popisu, živi oko 59.500 stanovnika. Mještani tog grada su primarna ciljna skupina potrošača. City Colosseum, međutim, gravitira ka daleko većem tržištu, budući da se grad nalazi na granici s Bosnom i Hercegovinom, u središtu je Brodsko-posavske županije i kroz njega prolaze važne međunarodne prometnice. Granični prijelaz Slavonski Brod jedan je od najprometnijih u Hrvatskoj, kroz koji godišnje prođe oko sedam milijuna putnika. Pretpostavka je da tržni centar može privući potrošače iz kruga od oko 40 kilometara u kojem je nastanjeno oko 500.000 ljudi.
Prema raspoloživim podacima u centar je uloženo oko 53 milijuna eura, a projektirao ga je arhitekt Vinko Grgić iz Novog Gradišta.
Tržni centar se prostire na 50.000 kvadrata, od čega se 23.176 kvadrata iznajmljuje zakupcima. Za posjetitelje je osigurano parkiralište od 1.100 mjesta. Centar ima tri etaže.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.