Legenda se širi

Legend World Wide ima razgranatu prodajnu mrežu. Na 60 lokacija diljem Srbije mogu se pazariti "krpice" ovog branda. U želji da poboljšaju vlastiti imidž i budu još dostupniji kupcima, odlučili su ponuditi franšizu. Danas, franšizni butici posluju u Čačku, Leskovcu, Šapcu i Kraljevu.
Sanja Marković, direktorica marketinga u tvrtki, kaže da franšizing poboljšava kompletno poslovanje poduzeća. Zadovoljni su svojim primateljima franšize. Marković kaže da oni predstavljaju dobar primjer poslovanja, i da, ujedno, motiviraju veleprodajne kupce za prelazak na franšizni sustav poslovanja.
Ograničavajući faktor za širenje franšizne mreže je, prema njenim riječima, to što većina još uvijek nije dovoljno upućena u takav način poslovanja. - Franšize su u Srbiji relativno novi vid poslovanja. S obzirom da je naš brand već duži niz godina na tržištu, uspjeli smo se dobro pozicionirati i možemo se pohvaliti da u većini velikih gradova Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine postoje objekti u kojima se prodaju Legend modne linije, bilo da su naši ili franšizni dućani - kaže Marković.
Ona kaže da pored vlastite maloprodaje i franšize, imaju razvijen i sektor veleprodaje. - Na taj način pružamo mogućnost manjim poduzetnicima razvijati i otvarati svoje maloprodajne kanale - kaže Marković.
U ovoj i u narednoj godini, prema njenim riječima, u planu je da određen broj velekupaca prijeđe na franšizni sustav rada. Pregovori su u tijeku.
Potencijalni franšizoprimac treba osigurati objekt od 80 kvadrata u centralnoj gradskoj zoni ili šoping centru. Također, preporuča se da mjesto u kojem se otvara radnja ima 50.000 stanovnika.
- Pored svega navedenog, franšizoprimac je dužan osigurati i jamstvo plaćanja. On investira u opremanje objekta po našim standardima i snosi troškove poslovanja objekta. Također, primatelj izdvaja i određeni postotak od prometa kao naknadu. Zahtijevamo i da svakodnevno podnosi izvještaje o prodaji i zalihama, kao i da nam omogući da radimo redovite kontrole poslovanja i maloprodajnog objekta - objašnjava Marković.
Franšizni ugovor se potpisuje na četri godine.
Franšizoprimac dobiva kompletan know-how u pogledu vizualnog identiteta prodajnog mjesta, prezentacije robe, osmišljavanja i realizacije prodajnih akcija, edukacije radnika, marketinških aktivnosti. Tvrtka prati trendove, te se posebna pažnja pridaje informiranju potrošača preko socijalnih mreža. I u tom segmentu savjetuju primatelje.
Nakon otvaranja radnje primatelj ima pomoć supervizora koji ostaje u lokalu da bi svojim savjetima pomogao na početku. I nakon tih prvih koraka, on im i dalje ostaje na raspolaganju pošto nastavlja pratiti rad franšizni poslovnice.
- Prednost za primatelje je to što ne moraju financirati lager, niti brinuti o tome što kupiti i kako kombinirati. Kada uz pomoć specijaliste za proizvode i trgovačkog specijaliste naprave prvu narudžbu na početku sezone, mi, nakon toga, automatski dopunjavamo robu koja je prodana. Radnje su povezane s Legend modemom, te imamo svakodnevni uvid u prodaju i lager od prethodnog dana - objašnjava Marković.
Roba se isporučuje i četiri puta tjedno, a na svaka četiri tjedna šalju se potpuno novi artikli.
Marković kaže da potencijalnim primateljima franšize ne bi trebalo biti teško odlučiti se za Legend World Wide franšizu, jer je brand dobro pozicioniran na tržištu. - Iza nas je niz uspješnih godina u vremenu velikih promjena koje su zadesile našu zemlju i zemlje u regiji. Svo stečeno iskustvo smo spremni prenijeti našim primateljima franšize. Shodno tome, oni mogu računati i na profitabilno poslovanje - kaže ona.
Legend World Wide je modni brand prevashodno orijentiran na jeans kolekciju. Ciljna grupa su podjednako žene i muškarci koji vole jednostavan stil oblačenja.
Vlasnik branda Legend World Wide je tvrtka Eminent d.o.o. Osnovana je 1990. i u početku se bavila trgovinom, da bi šest godina kasnije započela proizvodnju tekstila pod brandom Legend.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .