Snaga „Vitke linije“

Tvrtka Linea Snella ("Vitka linija") razvila je specijalni metoda oblikovanja tijela i mršavljenja koji postaje sve popularniji u svijetu. Nakon što su 2007. analizirali tržište i zaključili da imaju mnogo konkurentskih prednosti, počeli su mrežu širiti franšizno. Već tada su imali veliki broj zainteresiranih investitora koji su željeli Linea Snella metodu primenjivati u svojim centrima.
A kako je sve počelo? Holanski znanstvenik Van't Hoff dobio je Nobelovu nagradu pošto je dokazao da je djelovanje enzima koji pretvaraju masti u izvor energije najučinkovitije na tjelesnoj temperaturi od 37 stupnjeva. Sredinom osamdesetih godina prošlog stoljeća (1984.) Talijan Angelo Barrasso je osmislio aparat Thermoslim. Metoda oblikovanja tijela uz pomoć vježbi i Thermoslima - naziva se Linea Snella.
Kada je odlučeno da se mreža širi franšizno, 2008. osnovano je novo poduzeće Linea Snela Co, ali ne u Italiji, već u Sloveniji. U tom poduzeću Barrasso je suvlasnik s Barbarom Humar Gerbeč, koja je, između ostalog, i generalna direktorica tvrtke. Humar Gerbeč je prvobitno bila terapeut i voditelj centra u Italiji. - Slovenija je bila idealna za pokretanje i testiranje franšiznog projekta - kaže ona.
U Sloveniji danas postoji ukupno 13 centara od kojih je osam franšiznih. Franšizne centre Linea Snella ima i u Srbiji, Hrvatskoj, Italiji i Španjolskoj.
Barbara Humar Gerbeč najavljuje otvaranje prve pilot-jedinice u lipnju na Gold Cost-u u Australiji. S jeseni ove godine na tom tržištu će, kako kaže, početi tražiti partnere, odnosno, primatelje franšize. - Vizija tvrtke je da u narednim godinama postane jedan od vodećih franšiznih sustava u oblikovanju tijela na globalnoj razini. Na australskom tržištu smo prepoznali veliki potencijal za razvoj - naglašava ona.
Da bi postao dio franšizne mreže, potencijalni franšizoprimac treba osigurati financijska sredstva i osoblje za rad u centru, ali poželjno je da ima iskustva u području prodaje i marketinga.
Ugovor se zaključuje na pet godina, s mogućnošću produženja na dodatnih pet godina, ukoliko franšiza bude uspješno poslovala. Naravno, ako je suradnja bila uspješna, moguće je produžiti ugovor i nakon tog razdoblja. Visina godišnje naknade, koja uključuje i izdvajanja za marketing, iznosi između osam i deset posto prometa.
Franšizodavac pomaže u odabiru i pripremi poslovnog prostora, izboru i obuci radnika, kao i u marketinškim aktivnostima. - Fokus nam nije na pronalaženju pojedinačnih primatelja franšize, već na davanju master franšize za određenu zemlju ili franšize za određenu regiju u zemlji - kaže Humar Gerbeč.
Ona, kao i mnogi drugi davatelji franšize, ističu da je najveći problem u širenju franšizne mreže to što banke u regiji ne prepoznaju franšizing kao specifičan model poslovanja. - Naravno, na širenje utječe i svjetska ekonomska kriza. Prilagodili smo se takvim uvjetima i svoj strateški plan širenja pravimo prema okolnostima. Okrenuli smo se tržištima sa stabilnom ekonomijom - objašnjava Humar.
Ova franšiza, prema njenim riječima, pruža velike mogućnosti za stvaranje profita. Povrat investicije može se očekivati u razdoblju od 12 do 18 mjeseci. - Wellness, njega tijela, a posebno oblikovanje tijela je u trendu i biznis brzo raste. Linea Snella se smatra jednim od najučinkovitijih i najsveobuhvatnijih prirodnih metoda za oblikovanje tijela. To je glavna preporuka za potencijalne primatelje franšize - naglašava Humar Gerbeč.
Linea Snella metoda se već 29 godina primjenjuje u 130 centra diljem svijeta. Centri u vlasništvu tvrtke posluju pod okriljem Linea Snella d.o.o. Franšizni centri, međutim, u sastavu su druge tvrtke, koja je osnovana 2008. - Linea Snella Co. d.o.o.
U tvrtki procjenjuju da diljem svijeta postoji još 110 centara koji nisu u njihovoj mreži, ali koriste njihove aparate i metodu oblikovanja tijela. Ti centri se većinom nalaze u Italiji, Tajvanu, Kanadi, Brazilu.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?