Snaga „Vitke linije“

Tvrtka Linea Snella ("Vitka linija") razvila je specijalni metoda oblikovanja tijela i mršavljenja koji postaje sve popularniji u svijetu. Nakon što su 2007. analizirali tržište i zaključili da imaju mnogo konkurentskih prednosti, počeli su mrežu širiti franšizno. Već tada su imali veliki broj zainteresiranih investitora koji su željeli Linea Snella metodu primenjivati u svojim centrima.
A kako je sve počelo? Holanski znanstvenik Van't Hoff dobio je Nobelovu nagradu pošto je dokazao da je djelovanje enzima koji pretvaraju masti u izvor energije najučinkovitije na tjelesnoj temperaturi od 37 stupnjeva. Sredinom osamdesetih godina prošlog stoljeća (1984.) Talijan Angelo Barrasso je osmislio aparat Thermoslim. Metoda oblikovanja tijela uz pomoć vježbi i Thermoslima - naziva se Linea Snella.
Kada je odlučeno da se mreža širi franšizno, 2008. osnovano je novo poduzeće Linea Snela Co, ali ne u Italiji, već u Sloveniji. U tom poduzeću Barrasso je suvlasnik s Barbarom Humar Gerbeč, koja je, između ostalog, i generalna direktorica tvrtke. Humar Gerbeč je prvobitno bila terapeut i voditelj centra u Italiji. - Slovenija je bila idealna za pokretanje i testiranje franšiznog projekta - kaže ona.
U Sloveniji danas postoji ukupno 13 centara od kojih je osam franšiznih. Franšizne centre Linea Snella ima i u Srbiji, Hrvatskoj, Italiji i Španjolskoj.
Barbara Humar Gerbeč najavljuje otvaranje prve pilot-jedinice u lipnju na Gold Cost-u u Australiji. S jeseni ove godine na tom tržištu će, kako kaže, početi tražiti partnere, odnosno, primatelje franšize. - Vizija tvrtke je da u narednim godinama postane jedan od vodećih franšiznih sustava u oblikovanju tijela na globalnoj razini. Na australskom tržištu smo prepoznali veliki potencijal za razvoj - naglašava ona.
Da bi postao dio franšizne mreže, potencijalni franšizoprimac treba osigurati financijska sredstva i osoblje za rad u centru, ali poželjno je da ima iskustva u području prodaje i marketinga.
Ugovor se zaključuje na pet godina, s mogućnošću produženja na dodatnih pet godina, ukoliko franšiza bude uspješno poslovala. Naravno, ako je suradnja bila uspješna, moguće je produžiti ugovor i nakon tog razdoblja. Visina godišnje naknade, koja uključuje i izdvajanja za marketing, iznosi između osam i deset posto prometa.
Franšizodavac pomaže u odabiru i pripremi poslovnog prostora, izboru i obuci radnika, kao i u marketinškim aktivnostima. - Fokus nam nije na pronalaženju pojedinačnih primatelja franšize, već na davanju master franšize za određenu zemlju ili franšize za određenu regiju u zemlji - kaže Humar Gerbeč.
Ona, kao i mnogi drugi davatelji franšize, ističu da je najveći problem u širenju franšizne mreže to što banke u regiji ne prepoznaju franšizing kao specifičan model poslovanja. - Naravno, na širenje utječe i svjetska ekonomska kriza. Prilagodili smo se takvim uvjetima i svoj strateški plan širenja pravimo prema okolnostima. Okrenuli smo se tržištima sa stabilnom ekonomijom - objašnjava Humar.
Ova franšiza, prema njenim riječima, pruža velike mogućnosti za stvaranje profita. Povrat investicije može se očekivati u razdoblju od 12 do 18 mjeseci. - Wellness, njega tijela, a posebno oblikovanje tijela je u trendu i biznis brzo raste. Linea Snella se smatra jednim od najučinkovitijih i najsveobuhvatnijih prirodnih metoda za oblikovanje tijela. To je glavna preporuka za potencijalne primatelje franšize - naglašava Humar Gerbeč.
Linea Snella metoda se već 29 godina primjenjuje u 130 centra diljem svijeta. Centri u vlasništvu tvrtke posluju pod okriljem Linea Snella d.o.o. Franšizni centri, međutim, u sastavu su druge tvrtke, koja je osnovana 2008. - Linea Snella Co. d.o.o.
U tvrtki procjenjuju da diljem svijeta postoji još 110 centara koji nisu u njihovoj mreži, ali koriste njihove aparate i metodu oblikovanja tijela. Ti centri se većinom nalaze u Italiji, Tajvanu, Kanadi, Brazilu.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.