Stadion na tržnom centru

Novi tržni centar u Beogradu, sa stadionom na krovu, prostire se na 75.000 kvadrata, a veličina maloprodajnog prostora iznosi 28.000 kvadrata. Svoj kutak u novom domu našli su mnogi svjetski brandovi: C&A, New Yorker, H&M, Tom Tailor, Deichman, Takko Fashion, Legend, prehrambena trgovina Roda, restorani brze hrane McDonald's, KFC i mnogi drugi. Među njima ima i onih koji se šire kroz franšizu. Maloprodajni objekti su raspoređeni na tri kata.
Pored uživanja za kupoholičare, "Stadion" može ugostiti i ljubitelje wellness-a, pošto se na trećem katu na 800 kvadrata prostire wellness centar. Na istom katu se nalazi i restoran. Za posjetitelje je osigurano 800 parking mjesta.
Prema određenim procjenama, tržnom centru gravitira oko 600.000 potrošača.
Na vrhu tržnog centra nalazi se stadion sa 5.000 mjesta, izgrađen po UEFA standardima. Po ovim specifikacijama, Stadion Shopping Center predstavlja četvrti po redu objekt u Europi gdje je nogometni teren izgrađen dvadeset metara iznad zemlje. Inače, ovo je četvrta po veličini građevina u Europi sa stadionom na vrhu.
Investicija je bila vrijedna 50 milijuna eura. Tržnim centrom će upravljati tvrtka Confluence Proprety Management, a biće zadužena za izdavanje prostora, marketing i odnose sa javnošću.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.