Održivost osigurana
DepilConcept širi svoju mrežu kozmetičkih salona za trajnu depilaciju već šest godina. Koncept je osmišljen u Portugalu, a od 2011. se razvija i na međunarodnom tržištu. Od studenog prošle godine, DepilConcept traži primatelja master franšize i za teritoriju Hrvatske.
Međutim, svojim sadašnjim i budućim partnerima tvrtka je nedavno ponudila novi model suradnje po kome primatelji franšize, uz licencu, dobivaju i set poslovnih znanja pod oznakom "Jamstvo profitabilnosti". Prema informacijama iz sjedišta tvrtke, primatelji franšize koji dosljedno primjene ponuđeni know-how i provedu preporuke iz sjedišta DepilConcept-a, mogu računati na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja (break-even). - Sustav poslovanja koji nudimo našim primateljima franšize, već je postigao uspjeh u drugim zemljama. Iskustvo u vođenju posla je neprocjenjivo i to je vrijednost koju tvrtka želi podijeliti sa svojim partnerima. A to je, u stvari, osnovna prednost poslovanja kroz franšizu - kaže Marta Szymczak, primatelj master franšize DepilConcept-a za teritoriju Poljske.
Poslovni know-how s oznakom "Jamstvo profitabilnosti" mogu dobiti i svi vlasnici drugih kozmetičkih salona koji kupe franšizu DepilConcept Inside. Ovo je mnogo povoljnija opcija za pristupanje franšiznoj mreži i podrazumijeva da poduzetnici koji već imaju svoje salone, praktično, mogu proširiti uslugu i pri tom uživati u svim privilegijama kao primatelji franšize, posebno u većem profitu. Licenca za ovaj model franšize u Poljskoj, na primjer, košta oko 15.000 eura, pod uvjetom da salon već ima IPL laser za trajnu depilaciju.
Inače, DepilConcept salon treba biti smješten u prostor od 30-50 četvornih metara, što je dovoljno za jedno do dva mjesta za tretmane. U tvrtki, međutim, kažu da salon može poslovati profitabilno čak i ako se ne nalazi na prometnoj lokaciji. - Naši klijenti nisu slučajni prolaznici, nego osobe koje će ciljano doći na tretman koji im je potreban. Mnogo više od same lokacije na "vidljivost" i uspjeh koncepta utječu marketinške akcije, promocija i kvaliteta same usluge - objašnjava Marta Szymczak.
Kao što se može vidjeti iz financijskih izvještaja tvrtke, mreža DepilConcept-a djeluje vrlo uspješno - u prvom tromjesečju 2013. ostvarila je promet 65 posto veći u odnosu na isti period prošle godine.
Pogledajte DepilConcept u našem Katalogu franšiza.pročitajte članke
Ostati na uzlaznoj putanji
/24.11.2021
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?