Održivost osigurana

DepilConcept širi svoju mrežu kozmetičkih salona za trajnu depilaciju već šest godina. Koncept je osmišljen u Portugalu, a od 2011. se razvija i na međunarodnom tržištu. Od studenog prošle godine, DepilConcept traži primatelja master franšize i za teritoriju Hrvatske.
Međutim, svojim sadašnjim i budućim partnerima tvrtka je nedavno ponudila novi model suradnje po kome primatelji franšize, uz licencu, dobivaju i set poslovnih znanja pod oznakom "Jamstvo profitabilnosti". Prema informacijama iz sjedišta tvrtke, primatelji franšize koji dosljedno primjene ponuđeni know-how i provedu preporuke iz sjedišta DepilConcept-a, mogu računati na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja (break-even). - Sustav poslovanja koji nudimo našim primateljima franšize, već je postigao uspjeh u drugim zemljama. Iskustvo u vođenju posla je neprocjenjivo i to je vrijednost koju tvrtka želi podijeliti sa svojim partnerima. A to je, u stvari, osnovna prednost poslovanja kroz franšizu - kaže Marta Szymczak, primatelj master franšize DepilConcept-a za teritoriju Poljske.
Poslovni know-how s oznakom "Jamstvo profitabilnosti" mogu dobiti i svi vlasnici drugih kozmetičkih salona koji kupe franšizu DepilConcept Inside. Ovo je mnogo povoljnija opcija za pristupanje franšiznoj mreži i podrazumijeva da poduzetnici koji već imaju svoje salone, praktično, mogu proširiti uslugu i pri tom uživati u svim privilegijama kao primatelji franšize, posebno u većem profitu. Licenca za ovaj model franšize u Poljskoj, na primjer, košta oko 15.000 eura, pod uvjetom da salon već ima IPL laser za trajnu depilaciju.
Inače, DepilConcept salon treba biti smješten u prostor od 30-50 četvornih metara, što je dovoljno za jedno do dva mjesta za tretmane. U tvrtki, međutim, kažu da salon može poslovati profitabilno čak i ako se ne nalazi na prometnoj lokaciji. - Naši klijenti nisu slučajni prolaznici, nego osobe koje će ciljano doći na tretman koji im je potreban. Mnogo više od same lokacije na "vidljivost" i uspjeh koncepta utječu marketinške akcije, promocija i kvaliteta same usluge - objašnjava Marta Szymczak.
Kao što se može vidjeti iz financijskih izvještaja tvrtke, mreža DepilConcept-a djeluje vrlo uspješno - u prvom tromjesečju 2013. ostvarila je promet 65 posto veći u odnosu na isti period prošle godine.
Pogledajte DepilConcept u našem Katalogu franšiza.pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.