Odgovor na potrebe vremena

Da proljeće nakon duge i hladne zime i obilnih padavina donosi prijeko potrebni optimizam, složiće se većina. Nešto oprezniji će, recimo, biti samo oni koji razmisle i prisjete se da s buđenjem prirode "bujaju" i manje poželjne životinjske vrste - komarci i krpelji. Među obazrivijima su i vlasnici kućnih ljubimaca. Njihova bojazan je opravdana.
Službeni podaci iz Srbije pokazuju da je 20% krpelja zaraženo i da, samim tim, predstavlja neposrednu opasnost po zdravlje čovjeka i životinja koje dođu u dodir s njima. Veterinari, naprotiv, tvrde da su u praksi rezultati daleko alarmantniji - zaraženo je 9 od 10 krpelja koje pronađu na koži kućnih ljubimaca, a mjesta na kojima se mogu "pokupiti" nije više samo trava, već ih ima i po drveću, a i vjetar ih lako nanosi.
Da je situacija ozbiljna, s jedne strane govori i podatak da je nedavno grupi autora (Milutinović, Radulović, Tomanović i Petrović) dodijeljena Nagrada grada Beograda za studiju "Krpelji Srbije". Time, kao da je dio srbijanskih državnih institucija detektirao da postoji kroničan problem koji svake godine, osobito s proljeća, preraste u gorući. S druge strane, ako nadležne institucije ne ponude rješenje problema, pojedinac je najčešće prisiljen čuvati se sam.
Međutim, u dobre primjere društveno odgovornih sustava spada, recimo, akcija Husse Srbija. Naime, odlučeno je da vlasnicima kućnih ljubimaca uz kupnju bilo kojeg proizvoda (hrane) preko 7 kg, ponude asortiman sredstava protiv buha, krpelja i insekata - po znatno sniženim cijenama. - Popust je takav da ne možemo očekivati zaradu, ali nije profit uvijek najbitniji. U ovom trenutku je mnogo važnije pomoći i izaći u susret vjernim klijentima - kaže Saša Milutinović, primatelj master franšize tvrtke Husse za teritorij Srbije i Crne Gore.
- U ovom poslu je najvažnije izgraditi dobar odnos s kupcima, znati posavjetovati i pomoći kada im je potrebno. Iako ovakve akcije sada ne idu nama u korist, povjerenje i lojalnost koju dobijete od svojih klijenata, na koncu se, doslovno, isplate - objašnjava Milutinović.
Proizvodi koji su ponuđeni po povoljnijoj cijeni pripadaju kategoriji pesticida - preparata koji ubijaju insekte i repelenata - preparata koji odbijaju insekte (Husse nudi Insekt Minus, koncentrat i sprej napravljen samo od prirodnih sastojaka - različitih eteričnih ulja, bez kemijskih dodataka).
Akciju provode svi primatelji Husse franšize u Srbiji.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.