Odgovor na potrebe vremena

Da proljeće nakon duge i hladne zime i obilnih padavina donosi prijeko potrebni optimizam, složiće se većina. Nešto oprezniji će, recimo, biti samo oni koji razmisle i prisjete se da s buđenjem prirode "bujaju" i manje poželjne životinjske vrste - komarci i krpelji. Među obazrivijima su i vlasnici kućnih ljubimaca. Njihova bojazan je opravdana.
Službeni podaci iz Srbije pokazuju da je 20% krpelja zaraženo i da, samim tim, predstavlja neposrednu opasnost po zdravlje čovjeka i životinja koje dođu u dodir s njima. Veterinari, naprotiv, tvrde da su u praksi rezultati daleko alarmantniji - zaraženo je 9 od 10 krpelja koje pronađu na koži kućnih ljubimaca, a mjesta na kojima se mogu "pokupiti" nije više samo trava, već ih ima i po drveću, a i vjetar ih lako nanosi.
Da je situacija ozbiljna, s jedne strane govori i podatak da je nedavno grupi autora (Milutinović, Radulović, Tomanović i Petrović) dodijeljena Nagrada grada Beograda za studiju "Krpelji Srbije". Time, kao da je dio srbijanskih državnih institucija detektirao da postoji kroničan problem koji svake godine, osobito s proljeća, preraste u gorući. S druge strane, ako nadležne institucije ne ponude rješenje problema, pojedinac je najčešće prisiljen čuvati se sam.
Međutim, u dobre primjere društveno odgovornih sustava spada, recimo, akcija Husse Srbija. Naime, odlučeno je da vlasnicima kućnih ljubimaca uz kupnju bilo kojeg proizvoda (hrane) preko 7 kg, ponude asortiman sredstava protiv buha, krpelja i insekata - po znatno sniženim cijenama. - Popust je takav da ne možemo očekivati zaradu, ali nije profit uvijek najbitniji. U ovom trenutku je mnogo važnije pomoći i izaći u susret vjernim klijentima - kaže Saša Milutinović, primatelj master franšize tvrtke Husse za teritorij Srbije i Crne Gore.
- U ovom poslu je najvažnije izgraditi dobar odnos s kupcima, znati posavjetovati i pomoći kada im je potrebno. Iako ovakve akcije sada ne idu nama u korist, povjerenje i lojalnost koju dobijete od svojih klijenata, na koncu se, doslovno, isplate - objašnjava Milutinović.
Proizvodi koji su ponuđeni po povoljnijoj cijeni pripadaju kategoriji pesticida - preparata koji ubijaju insekte i repelenata - preparata koji odbijaju insekte (Husse nudi Insekt Minus, koncentrat i sprej napravljen samo od prirodnih sastojaka - različitih eteričnih ulja, bez kemijskih dodataka).
Akciju provode svi primatelji Husse franšize u Srbiji.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?