DIS+ u Nišu

Tržni centar u Nišu u Srbiji je otvoren 18. travnja, na mjestu gdje je do skoro poslovao poznati franšizni lanac Mr. Bricolage.
Centar se prostire na površini od 6.000 četvornih metara, a najveći dio prostora zauzima DIS market i to 4.000 kvadrata. Na preostalih 2.000 kvadrata smješteni su Đak, Komercijalna banka, Hendy, Tabak Shop, Tepih centar, Neptun, ljekarna Farmacy, café i Woby Haus.
Ivan Šuleić, direktor marketinga tvrtke DIS, kaže da slobodnog prostora više nema. Cijena zakupa je, kako kaže, poslovna tajna. - DIS sam upravlja trgovačkim centrom i organizira njegov cjelokupan rad, od čišćenja do kampanja - kaže Šuleić.
DIS market u Nišu je 12. objekt te tvrtke u Srbiji, ali treći pod oznakom DIS+ (poslije Beograda i Novog Sada). Ova oznaka rezervirana je za DIS-ove najveće i najsnabdevenije objekte. DIS+ u Nišu raspolaže sa 16 kasa i asortimanom sa više od 12.000 artikala.
DIS svoju maloprodajnu mrežu, inače, širi i franšizno od 2005. Danas, u svojoj mreži ima nekoliko stotina primatelja franšize.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?