DIS+ u Nišu

Tržni centar u Nišu u Srbiji je otvoren 18. travnja, na mjestu gdje je do skoro poslovao poznati franšizni lanac Mr. Bricolage.
Centar se prostire na površini od 6.000 četvornih metara, a najveći dio prostora zauzima DIS market i to 4.000 kvadrata. Na preostalih 2.000 kvadrata smješteni su Đak, Komercijalna banka, Hendy, Tabak Shop, Tepih centar, Neptun, ljekarna Farmacy, café i Woby Haus.
Ivan Šuleić, direktor marketinga tvrtke DIS, kaže da slobodnog prostora više nema. Cijena zakupa je, kako kaže, poslovna tajna. - DIS sam upravlja trgovačkim centrom i organizira njegov cjelokupan rad, od čišćenja do kampanja - kaže Šuleić.
DIS market u Nišu je 12. objekt te tvrtke u Srbiji, ali treći pod oznakom DIS+ (poslije Beograda i Novog Sada). Ova oznaka rezervirana je za DIS-ove najveće i najsnabdevenije objekte. DIS+ u Nišu raspolaže sa 16 kasa i asortimanom sa više od 12.000 artikala.
DIS svoju maloprodajnu mrežu, inače, širi i franšizno od 2005. Danas, u svojoj mreži ima nekoliko stotina primatelja franšize.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.