„Crveni ceger“ dobiva konkurenciju

Format otvorenog trgovačkog centra pod imenom Stop.Shop austrijska tvrtka Immofinanz Group razvija od 2006. i do sada je koncept uspjela prenijeti na nekoliko tržišta Centralne Europe. Osim Austrije, Češke, Slovačke, Mađarske i Slovenije, Stop.Shop ima tri maloprodajna parka i na tržištu Poljske.
Prvi centar u Poljskoj je otvoren 2008. u Legnjici. Na više od 7.000 četvornih metara Stop.Shop nudi poslovni prostor pod zakup poduzetnicima koji traže u potpunosti opremljen i logistički funkcionalan lokal za pokretanje vlastitog posla, mahom kroz franšizu.
-- Radimo na pronalaženju novih lokacija, jer imamo u planu proširiti tržište i otvoriti još pet-šest centara - kaže Eduard Zehetner, direktor Immofinanz Group-e. -- Primijetili smo da, u ovom trenutku, tvrtke kao što je naša mnogo više zarađuju na tržištima Srednje i Istočne Europe nego na zapadu. Mnogi poduzetnici su previdjeli činjenicu da se ova regija i dalje brže razvija i raste od Zapadne Europe, i da je stupanj zaduženosti nekih država mnogo manji -- izjavio je Zehetner za portal property-magazine.eu.
Stop.Shop koncept je vrlo sličan poslovnom formatu koji na tržištu Poljske vrlo uspješno razvija Mariusz Svitalski "pod krovom" svojih šoping centara Czerwona Torebka (Crveni ceger), o čemu smo nedavno pisali. Ovakav tip trgovačkog centra je namijenjen prvenstveno lokalnim poduzetnicima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća koji posluju kroz franšizu. "Crvenih cegera" dosad ima 55, a do kraja godine planiraju taj broj udvostučiti (114).
--Trenutno imamo, u različitim fazama realizacije, 29 novih objekata, a pripremamo se za pokretanje projekata na još 195 lokacija. Izgradnja i potpuno opremanje trgovačkog centra u prosjeku traje oko šest mjeseci -- kaže Ireneusz Kazimierczyk, direktor tvrtke Czerwona Torebka.
Ako Immofinanz Group održi svoju riječ i ubrza širenje mreže, u narednim godinama se može očekivati značajna promjena krajolika na komercijalnom tržištu Poljske. To se naročito odnosi na prehrambenu industriju - manji franšizni koncepti u okviru ovakvih tržnih parkova svakako će moći računati na jaču poziciju u borbi protiv diskonta i supermarketa.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?