„Crveni ceger“ dobiva konkurenciju

Immofinanz Group, vlasnik koncepta Stop.Shop, jednog dana u budućnosti može postati ozbiljan konkurent poljskom konceptu shopping centara Czerwona Torebka.
Srijeda
15.05.2013
Austrijski poslovni koncept Stop.Shop planira osvojiti tržište Poljske.
 

Format otvorenog trgovačkog centra pod imenom Stop.Shop austrijska tvrtka Immofinanz Group razvija od 2006. i do sada je koncept uspjela prenijeti na nekoliko tržišta Centralne Europe. Osim Austrije, Češke, Slovačke, Mađarske i Slovenije, Stop.Shop ima tri maloprodajna parka i na tržištu Poljske.

Prvi centar u Poljskoj je otvoren 2008. u Legnjici. Na više od 7.000 četvornih metara Stop.Shop nudi poslovni prostor pod zakup poduzetnicima koji traže u potpunosti opremljen i logistički funkcionalan lokal za pokretanje vlastitog posla, mahom kroz franšizu.

--  Radimo na pronalaženju novih lokacija, jer imamo u planu proširiti tržište i otvoriti još pet-šest centara - kaže Eduard Zehetner, direktor Immofinanz Group-e. -- Primijetili smo da, u ovom trenutku, tvrtke kao što je naša mnogo više zarađuju na tržištima Srednje i Istočne Europe nego na zapadu. Mnogi poduzetnici su previdjeli činjenicu da se ova regija i dalje brže razvija i raste od Zapadne Europe, i da je stupanj zaduženosti nekih država mnogo manji -- izjavio je Zehetner za portal property-magazine.eu.

Stop.Shop koncept je vrlo sličan poslovnom formatu koji na tržištu Poljske vrlo uspješno razvija Mariusz Svitalski "pod krovom" svojih šoping centara Czerwona Torebka (Crveni ceger), o čemu smo nedavno pisali. Ovakav tip trgovačkog centra je namijenjen prvenstveno lokalnim poduzetnicima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća koji posluju kroz franšizu. "Crvenih cegera" dosad ima 55, a do kraja godine planiraju taj broj udvostučiti (114).

--Trenutno imamo, u različitim fazama realizacije, 29 novih objekata, a pripremamo se za pokretanje projekata na još 195 lokacija. Izgradnja i potpuno opremanje trgovačkog centra u prosjeku traje oko šest mjeseci -- kaže Ireneusz Kazimierczyk, direktor tvrtke Czerwona Torebka.

Ako Immofinanz Group održi svoju riječ i ubrza širenje mreže, u narednim godinama se može očekivati ​​značajna promjena krajolika na komercijalnom tržištu Poljske. To se naročito odnosi na prehrambenu industriju - manji franšizni koncepti u okviru ovakvih tržnih parkova svakako će moći računati na jaču poziciju u borbi protiv diskonta i supermarketa.