„Crveni ceger“ dobiva konkurenciju

Format otvorenog trgovačkog centra pod imenom Stop.Shop austrijska tvrtka Immofinanz Group razvija od 2006. i do sada je koncept uspjela prenijeti na nekoliko tržišta Centralne Europe. Osim Austrije, Češke, Slovačke, Mađarske i Slovenije, Stop.Shop ima tri maloprodajna parka i na tržištu Poljske.
Prvi centar u Poljskoj je otvoren 2008. u Legnjici. Na više od 7.000 četvornih metara Stop.Shop nudi poslovni prostor pod zakup poduzetnicima koji traže u potpunosti opremljen i logistički funkcionalan lokal za pokretanje vlastitog posla, mahom kroz franšizu.
-- Radimo na pronalaženju novih lokacija, jer imamo u planu proširiti tržište i otvoriti još pet-šest centara - kaže Eduard Zehetner, direktor Immofinanz Group-e. -- Primijetili smo da, u ovom trenutku, tvrtke kao što je naša mnogo više zarađuju na tržištima Srednje i Istočne Europe nego na zapadu. Mnogi poduzetnici su previdjeli činjenicu da se ova regija i dalje brže razvija i raste od Zapadne Europe, i da je stupanj zaduženosti nekih država mnogo manji -- izjavio je Zehetner za portal property-magazine.eu.
Stop.Shop koncept je vrlo sličan poslovnom formatu koji na tržištu Poljske vrlo uspješno razvija Mariusz Svitalski "pod krovom" svojih šoping centara Czerwona Torebka (Crveni ceger), o čemu smo nedavno pisali. Ovakav tip trgovačkog centra je namijenjen prvenstveno lokalnim poduzetnicima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća koji posluju kroz franšizu. "Crvenih cegera" dosad ima 55, a do kraja godine planiraju taj broj udvostučiti (114).
--Trenutno imamo, u različitim fazama realizacije, 29 novih objekata, a pripremamo se za pokretanje projekata na još 195 lokacija. Izgradnja i potpuno opremanje trgovačkog centra u prosjeku traje oko šest mjeseci -- kaže Ireneusz Kazimierczyk, direktor tvrtke Czerwona Torebka.
Ako Immofinanz Group održi svoju riječ i ubrza širenje mreže, u narednim godinama se može očekivati značajna promjena krajolika na komercijalnom tržištu Poljske. To se naročito odnosi na prehrambenu industriju - manji franšizni koncepti u okviru ovakvih tržnih parkova svakako će moći računati na jaču poziciju u borbi protiv diskonta i supermarketa.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.