"Vanilica" ove godine neće davati franšize. Poslovanje će biti usmjereno na ulaganje u proizvodni pogon.
Na slici: franšizni dućan u Užicu
Četvrtak
16.05.2013
Srbijanska tvrtka za proizvodnju torti i kolača "Vanilica" je ove godine lansirala novi brand, proširila franšiznu mrežu još jednim dućanom i povećala prihode.
 

Dragan Jakovljević, generalni direktor srbijanske tvrtke Vanilica - Slatka radionica, kaže da su zadovoljni poslovnim rezultatima ostvarenim prošle godine. U odnosu na 2011. prihodi su porasli - s pola milijuna kuna na oko 3 milijuna kuna. Tvrtka je u tom razdoblju dobila i šestero djelatnika, pa u njoj trenutno radi dvadeset dvoje ljudi.

- Zbog povećanog obima proizvodnje morali smo povećati i broj zaposlenih. U narednom periodu ćemo zaposliti još petoro ljudi - kaže Jakovljević.

Primatelji franšize su, prema njegovim riječima, poslovali solidno, što može zaključiti, kako kaže, na temelju toga što nitko, prije svega, nije zatvorio dućan. - Veljača, ožujak i travanj su bili teški mjeseci za poslovanje. U svibnju se promet udvostručio u odnosu na veljaču, a 50 posto je veći nego u travnju. Uostalom, na ruku su nam išli praznici i to što se završio uskršnji post - objašnjava Jakovljević.

Franšizna mreža je obogaćena novim dućanom u Mladenovcu koji je otvoren 18. travnja. Jedan franšizni dućan je iz Kragujevca preseljen u Lazarevac. - Ove godine ne namjeravamo otvarati nove franšize, jer se želimo posvetiti drugom segmentu poslovanja. Investirat ćemo u opremu, novu liniju za proizvodnju. Za sada su kapaciteti gotovo maksimalno iskorišteni, te više od ovoga ne bismo mogli ni proizvesti - kaže Jakovljević.

Početkom travnja lansiran je i novi brand Mamini - Cakes&Cookies, prvenstveno zbog nastupa na inozemnim tržištima. Kolači se od sada pakiraju u potpuno novu ambalažu.