Slatka strana poslovanja
Na slici: franšizni dućan u Užicu
Dragan Jakovljević, generalni direktor srbijanske tvrtke Vanilica - Slatka radionica, kaže da su zadovoljni poslovnim rezultatima ostvarenim prošle godine. U odnosu na 2011. prihodi su porasli - s pola milijuna kuna na oko 3 milijuna kuna. Tvrtka je u tom razdoblju dobila i šestero djelatnika, pa u njoj trenutno radi dvadeset dvoje ljudi.
- Zbog povećanog obima proizvodnje morali smo povećati i broj zaposlenih. U narednom periodu ćemo zaposliti još petoro ljudi - kaže Jakovljević.
Primatelji franšize su, prema njegovim riječima, poslovali solidno, što može zaključiti, kako kaže, na temelju toga što nitko, prije svega, nije zatvorio dućan. - Veljača, ožujak i travanj su bili teški mjeseci za poslovanje. U svibnju se promet udvostručio u odnosu na veljaču, a 50 posto je veći nego u travnju. Uostalom, na ruku su nam išli praznici i to što se završio uskršnji post - objašnjava Jakovljević.
Franšizna mreža je obogaćena novim dućanom u Mladenovcu koji je otvoren 18. travnja. Jedan franšizni dućan je iz Kragujevca preseljen u Lazarevac. - Ove godine ne namjeravamo otvarati nove franšize, jer se želimo posvetiti drugom segmentu poslovanja. Investirat ćemo u opremu, novu liniju za proizvodnju. Za sada su kapaciteti gotovo maksimalno iskorišteni, te više od ovoga ne bismo mogli ni proizvesti - kaže Jakovljević.
Početkom travnja lansiran je i novi brand Mamini - Cakes&Cookies, prvenstveno zbog nastupa na inozemnim tržištima. Kolači se od sada pakiraju u potpuno novu ambalažu.
pročitajte članke
Vuna kao vrijedan resurs
/16.02.2021
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?