Slatka strana poslovanja

Na slici: franšizni dućan u Užicu
Dragan Jakovljević, generalni direktor srbijanske tvrtke Vanilica - Slatka radionica, kaže da su zadovoljni poslovnim rezultatima ostvarenim prošle godine. U odnosu na 2011. prihodi su porasli - s pola milijuna kuna na oko 3 milijuna kuna. Tvrtka je u tom razdoblju dobila i šestero djelatnika, pa u njoj trenutno radi dvadeset dvoje ljudi.
- Zbog povećanog obima proizvodnje morali smo povećati i broj zaposlenih. U narednom periodu ćemo zaposliti još petoro ljudi - kaže Jakovljević.
Primatelji franšize su, prema njegovim riječima, poslovali solidno, što može zaključiti, kako kaže, na temelju toga što nitko, prije svega, nije zatvorio dućan. - Veljača, ožujak i travanj su bili teški mjeseci za poslovanje. U svibnju se promet udvostručio u odnosu na veljaču, a 50 posto je veći nego u travnju. Uostalom, na ruku su nam išli praznici i to što se završio uskršnji post - objašnjava Jakovljević.
Franšizna mreža je obogaćena novim dućanom u Mladenovcu koji je otvoren 18. travnja. Jedan franšizni dućan je iz Kragujevca preseljen u Lazarevac. - Ove godine ne namjeravamo otvarati nove franšize, jer se želimo posvetiti drugom segmentu poslovanja. Investirat ćemo u opremu, novu liniju za proizvodnju. Za sada su kapaciteti gotovo maksimalno iskorišteni, te više od ovoga ne bismo mogli ni proizvesti - kaže Jakovljević.
Početkom travnja lansiran je i novi brand Mamini - Cakes&Cookies, prvenstveno zbog nastupa na inozemnim tržištima. Kolači se od sada pakiraju u potpuno novu ambalažu.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.