Novi partneri su dobrodošli

Vlastimir Bukvić, specijalist za razvoj maloprodaje u tvrtki Vulco u Srbiji, kaže da im je cilj privući nove servise u franšiznu mrežu, tako da za dvije-tri godine pod brandom Vulco bude 60 vulkanizera. Trenutno ih je 47. On, međutim, navodi da postoje i oni koji izlaze iz sustava, prije svega jer nisu ispunili uvjete iz ugovora. - Ove godine iz sustava su izašla tri servisa, jer nisu ostvarila dovoljnu prodaju naših robnih marki, što praktično znači da nisu ispoštivali ugovor - objašnjava Bukvić.
Međutim, po jedan novi servis je otvoren u Šidu, Staroj Pazovi, Sremskoj Mitrovici, dva u Beogradu.
Kada bi ocjenjivao osobno zadovoljstvo po pitanju širenja mreže i poslovanja na skali od jedan do pet, Bukvić bi dao ocjenu 4+. - Uspijevamo ostvariti ciljeve. Uglavnom su dobri igrači već pod našim okriljem. Ostalo je još nekoliko dobrih vulkanizera za koje se nadamo da će u narednim godinama shvatiti da imaju interes poslovati pod brandom Vulco - kaže Bukvić.
Prema njegovim riječima, od ukupne prodaje tvrtke Goodyear, u čijem se vlasništvu nalazi lanac brzih servisa guma Vulco, kroz franšizni kanal je u 2012. realizirano 31 posto prodaje. - To je vrlo dobar rezultat - dodaje Bukvić.
Budući da je stalno na terenu i u neposrednom kontaktu s potencijalnim primateljima franšize, dobro zna što su problemi za širenje mreže. - Ljudi ne znaju dovoljno o franšiznom poslovanju. Vulkanizeri ne shvaćaju da je franšiza poslovni odnos u kojem se ne gubi identitet. Većina misli da će poslije deset ili dvadeset godina građenja vlastitog imena morati prepustiti svoje poslovanje nekom drugom i da će izgubiti na prepoznatljivosti. Zapravo je suprotno, posebno u franšiznom sustavu Vulco, koji provodi "labavi" oblik franšize - objašnjava Bukvić.
Vulco u Srbiji djeluje u okviru predstavništva tvornice Goodyear Dunlop Sava Tires, d.o.o. Kranj - Slovenija. Djeluje u nekoliko zemalja Europe, a od zemalja regije prisutan je u Hrvatskoj i Makedoniji.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.