Ostati u plusu

Tony Šikić, primatelj master franšize za područje Hrvatske, kaže da je prošla godina imala uspona i padova, ali da su, ipak, poslovali "u plusu". - U odnosu na sveukupnu situaciju u regiji, zadovoljni smo rezultatima - kaže on.
Ova godina je dobro počela. Interes za uslugama i proizvodima Xtravaganze je, kako kaže, sve veći. - Međutim, i pored toga što konkurencija na tržištu raste, potencijalne mušterije sve više prepoznaju Xtravaganzu kao ozbiljan proizvod koji nudi sveobuhvatno rješenje za osobe koje žele smršaviti i zauvijek promjeniti svoj način života - objašnjava Šikić.
S nestrpljenjem očekuje ulazak Hrvatske u Europsku uniju, jer će im to značajno olakšati posao. Nakon pristupanja više neće postojati prepreke za uvoz određenih proizvoda. To će im omogućiti da povećaju obim ponude, što namjeravaju i učiniti. - I dalje ostajemo fokusirani na ono što je najbitnije u našem pristupu klijentima, a to su visoko educirani zdravstveni savjetnici koji klijentima pružaju podršku i motivaciju na putu mijenjanja životnog stila - ističe on.
Franšizna mreža Xtravaganze je u prva tri mjeseca ove godine proširena franšizama u Splitu i Dubrovniku. Xtravaganza nudi tri franšizna modela: centar za mršavljenje s teretanom, centar za mršavljenje koji je moguće implementirati u postojeći fitness centar i samostalno zdravstveno savjetovalište. U Splitu i Dubrovniku su pokrenuta samostalna zdravstvena savjetovališta.
Šikić kaže da je cilj do kraja godine pokrenuti franšize u Zadru, Puli i Zagrebu.
Postojeće franšize, također, bilježe pozitivno poslovanje. - Sada ulazimo u dio godine kada nam posao opada, ali se pripremamo za jesen koje je jedno od boljih razdoblja u godini, barem što se tiče naše branše. Uz postojeće planove širenja i testiranje nekih novina vezanih za koncept, rekao bih da nam predstoji vrlo uzbudljiva jesen - kaže Šikić.
Pored spomenutih franšiza, Xtravaganza centri rade i u Rijeci i Poreču. Švedska franšiza je u Hrvatskoj prisutna od svibnja 2010.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.