Ostati u plusu

Tony Šikić, primatelj master franšize za područje Hrvatske, kaže da je prošla godina imala uspona i padova, ali da su, ipak, poslovali "u plusu". - U odnosu na sveukupnu situaciju u regiji, zadovoljni smo rezultatima - kaže on.
Ova godina je dobro počela. Interes za uslugama i proizvodima Xtravaganze je, kako kaže, sve veći. - Međutim, i pored toga što konkurencija na tržištu raste, potencijalne mušterije sve više prepoznaju Xtravaganzu kao ozbiljan proizvod koji nudi sveobuhvatno rješenje za osobe koje žele smršaviti i zauvijek promjeniti svoj način života - objašnjava Šikić.
S nestrpljenjem očekuje ulazak Hrvatske u Europsku uniju, jer će im to značajno olakšati posao. Nakon pristupanja više neće postojati prepreke za uvoz određenih proizvoda. To će im omogućiti da povećaju obim ponude, što namjeravaju i učiniti. - I dalje ostajemo fokusirani na ono što je najbitnije u našem pristupu klijentima, a to su visoko educirani zdravstveni savjetnici koji klijentima pružaju podršku i motivaciju na putu mijenjanja životnog stila - ističe on.
Franšizna mreža Xtravaganze je u prva tri mjeseca ove godine proširena franšizama u Splitu i Dubrovniku. Xtravaganza nudi tri franšizna modela: centar za mršavljenje s teretanom, centar za mršavljenje koji je moguće implementirati u postojeći fitness centar i samostalno zdravstveno savjetovalište. U Splitu i Dubrovniku su pokrenuta samostalna zdravstvena savjetovališta.
Šikić kaže da je cilj do kraja godine pokrenuti franšize u Zadru, Puli i Zagrebu.
Postojeće franšize, također, bilježe pozitivno poslovanje. - Sada ulazimo u dio godine kada nam posao opada, ali se pripremamo za jesen koje je jedno od boljih razdoblja u godini, barem što se tiče naše branše. Uz postojeće planove širenja i testiranje nekih novina vezanih za koncept, rekao bih da nam predstoji vrlo uzbudljiva jesen - kaže Šikić.
Pored spomenutih franšiza, Xtravaganza centri rade i u Rijeci i Poreču. Švedska franšiza je u Hrvatskoj prisutna od svibnja 2010.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?