Intima sa stilom

U okrilju obiteljskog poduzeća s decenijskom tradicijom, a sa željom da se tržištu ponudi rublje jedinstvenog dizajna koji prati svjetske modne trendove, 2002. je nastao Extreme Intimo, modni brand srbijanske tvrtke Jasmil. Danas zapošljavaju više od 400 djelatnika u vlastitom poduzeću, a više od 300 je angažirano kod njihovih kooperanata. U franšiznoj mreži zaposleno je također više od 300 radnika.
Jovan Blažić, izvršni direktor tvrtke Jasmil, kaže da im je ove godine prioritet identičan prošlogodišnjem - širenje mreže nastaviti kroz franšizu.
Na taj način su počeli razvijati maloprodaju još 2004. Trenutno, u devet zemalja djeluje 94 Extreme Intimo dućana, od čega je čak 66 franšiznih. Pregovaraju i o otvaranju franšiznih dućana u Bugarskoj, Italiji i Slovačkoj. - Nama ne trebaju investitori, već partneri u poslu koji žele time da se bave. Ljudi koji žele biti dio uspješnog sustava. Potrebno je da imaju svoj ili iznajmljen poslovni prostor u gradu i na lokaciji za koje mi smatramo da su adekvatni za Extreme Intimo - objašnjava Blažić.
Ugovor se potpisuje na pet godina. Primatelj franšize investira u prostor i kupuje namještaj. - Primjenjuje se sustav komisione prodaje, tako da smo podijelili početnu investiciju i olakšali našim partnerima početak poslovanja. Na sebe smo preuzeli i rizik zaliha i to je još jedan vid pomoći našim partnerima. Dakle, mi investiramo u robu na početku, što za prosječan dućan iznosi oko 20.000 eura, preuzimamo rizik zalihe i kompletan marketing - kaže Blažić.

Visina investicije ovisi o veličini lokala i stanja u kojem se nalazi. Razlika postoji kod dućana koji se otvaraju u shopping centru, gdje se, kako on kaže, dobiva prazan prostor ili se preuzima djelomično sređen prostor. Investicija uglavnom iznosi od 400 do 600 eura po kvadratu.
- Uz uvjete koje sam naveo, "nudimo" i tradiciju proizvodnje dužu od 20 godina, što potencijalnim partnerima daje određenu sigurnost jer smo dokazali da znamo da radimo - objašnjava Blažić zašto bi netko trebao uzeti baš njihovu franšizu.
Potencijalni primatelji franšize se uglavnom javljaju sami. U tvrtki misle da je to najviše zbog toga što je robna marka vrlo prepoznatljiva na tržištu. - Uspješnost naših postojećih franšiznih partnera je najbolja preporuka za sve koji bi htjeli biti dio Extreme Intimo tima - kaže Blažić.
- Razvijajući se na jakom konkurentnom tržištu, Extreme Intimo je tijekom godina uspio izrasti u najvećeg regionalnog proizvođača donjeg rublja, inzistirajući, prije svega, na stabilnosti kvalitete i energičnom i mladenačkom imidžu - kaže Blažić.
Extreme Intimo ima franšizne dućane u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Češkoj, Sloveniji, Austriji, Dominikanskoj Republici i Rusiji.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .